Човек на Местан за катастрофата: Не той е виновен, а...

Шофьорът на BMW-то трябва да е малоумен, за да направи такава грешна преценка, изригна Евгени Михайлов

Не Лютви Местан, а водачът на другата кола от зверската катастрофа на пътя за Маказа, при която загина 6-месечно бебе, е виновен. Това е мнението на Евгени Михайлов, който беше кандидат за депутат от партия ДОСТ в един от софийските избирателни райони.

Михайлов прави изводи от снимките, на които се вижда местоположението на „Фолксваген“-а на Местан след трагичния сблъсък на 14 април.


Местоположението на колата на Местан след зверския сблъсък

„Още при първия оглед е установено, че в следствие на удара колата на Местан е отместена с 2,5 м назад и е завъртяна на 90 градуса напречно на пътя…т.е. преди сблъсъка тя вече е била завършила завоя в посока Кърджали и е била в своето си платно зад маркировъчното островче на шосето. Въпросът е какво е търсило идващото от Кърджали BMW в насрещното платно след като и двете коли са ударени челно и в дясно?“, пише на стената си във Фейсбук Михайлов.

Според него, коментарите „че шофьорът на BMW-то, виждайки колата на Местан се опитва да я заобиколи, влизайки в насрещното платно, не издържат на здравата логика“, уточнява rodopi24.blogspot.com.

„Шофьорът на BMW-то трябва да е малоумен, за да направи такава грешна преценка!!! Избягва се удар със стояща на място кола или се минава зад нея. Но… не се минава пред кола, която се движи, завивайки наляво и е в своето си платно! Такава безумно рискована маневра може да направи някой джигит, но не и баща, който вози семейството си с невръстни деца. Ако беше намалил и продължил направо всички щяха да бъдат живи и здрави… Ама май BMW-то се е движило със скорост , която го е изхвърлила от дъгата на завоя и е летяло в насрещното платно, а след удара и събарянето на знаците и мантинелата е прелятяло 50 метра до дерето“, смята Михайлов.

Според Юсеин Ахмед Тефик, водач на „БМВ“-то, той е видял автомобила на Местан, но е продължил по пътя с предимство, отчитайки, че идващият от Загорско ще спре на знака „Стоп“. Когато Местан продължил напред и се озовал по средата на пътното платно, Юсеин бил пред избор:
- забивайки спирачки, да удари странично „Фолксваген“-а, откъм страната на шофьора;
- да завие надясно и, помитайки табелата, указваща посоката към Загорско и Джебел, да се удари в другия чакащ пред знака "Стоп" автомобил;
- завивайки наляво, да навлезе в насрещната лента, но да избегне избегне сблъсъка.

Юсеин завива наляво... Той казва още, че карал с над допустимите 90 км/час, но не и с над 110 км/час.