Кръгът “Капитал”– гейментори на българското общество

"Демократична България“ и Иво Прокопиев подкрепят третия пол, гей браковете и гей парадите

Години наред ръководените от Иво Прокопиев структури претендират да са моралните ментори и стожери на българското общество. Нещо повече – според самия Прокопиев (бТВ, 4.04.2017 г.) неговите хора са стопанският и обществен елит на нацията, те движили прогреса и модернизацията в страната, пише "Труд".

Редица медийни публикации, обаче, разкриха че близките му журналисти движат прогреса в една особена част от държавата. А именно – гей лобито на Републиката, към което принадлежи Христо Гешов, публично свързан и с поръчковия сайт „Бивол“.

Впрочем – не е толкова страшно, че финансираният от „Америка за България“ нещо като журналист (макар, че според бившия активист на БСП Цветан Фиков – Гешов е обикновен измамник, прибиращпари за дарения, посветени за борбата на болните от хепатит) се забавлява с гей чатове в свободното си време. Не са нови фактите, доказващи връзките между Прокопиев, неговите партии/медии/НПО-та и хомосексуалните задкулисни движения. Съвсем ясно е, че кръгът „Капитал“ и техните хора са официалните представители на гей движението в публичния живот у нас.

И не само заради Христо Гешов.

Помните ли ДЕОС?

Техният човек Емил Георгиев днес е на 10-то място в коалицията на Прокопиев „Демократична България“. Преференциалната кампания на Георгиев се радва на солидна финансова и организационна подкрепа от медиите на подсъдимия , с чието доверие очевидно се ползва.

Така пише, еднополовите двойки да отстояват своята идентичност на обществени места. И доколкото тази идентичност е сексуална, не ни се мисли как точно ще я отстояват на улицата, добре поне, че е студено тези дни. Пише, че искат и легализация на гей браковете, както и да могат да имат деца. Те деца не могат да имат, това е ясно, става дума за осиновяване.

Подобни искания не са нови, и в други страни се борят за това, някъде вече е постигнато. Въпрос на морал, ценности и обществени нагласи.

И сега Радан Кънев застава зад тези ценности и морал. Зад искането родители да бъдат хора, които не могат да родят, все още науката не е намерила начин мъж да забременее. Зад семейство, в което мама е с мустаци. Зад идеята за трети пол, един милион години имаше два пола човечеството, днес травеститите се оказаха, че са отделен биологичен вид, а ние си мислихме, че са просто мъже с рокли.

Защо го прави Кънев?

Да оставим настрана прословутото гей клипче, за присъствието си в което той така и не е отрекъл официално. Ето какво пише Радан Кънев през 2008 г. по повод провеждането на гей парад в столицата:

„Грозната реакция срещу гей-парада в София доказа, че той е повече от необходим“. (25.06.2008 г.)

Да припомним и друго.

„Демократична България” подкрепя скандалната Истанбулска конвенция отхвърлена от нашия Конституционен съд) и джендър пропагандата, която е в разрез с традиционните български семейни ценности и морал, агресивно защитава правата на ЛГБТ движението.

Вторият в листата на „Демократична България“ Стефан Тафров е открит хомосексуалист. Публична тайна в половин София е, че с обратни наклонности вероятно блестят и свързаните с формацията – Емил Джасим (нарекъл Апостола „лайно“) и Полина Паунова (личният душеприказчик на червения Сашо Дончев).

От всичко казано дотук стават ясни три неща:

"Демократична България“ и Иво Прокопиев подкрепят третия пол, гей браковете и гей парадите

Фондация „Америка за България“ финансира неморални дегенерати, които развращават българското общество. Въпреки, че в сайта на фондацията четем – „фондацията и спонсорираните от нея ще избягват проявата на непристойно поведение“.

Моралните ментори и стожери на обществото нямат никакво право оттук насетне да ни четат лекции на тема етика, ценности и правила. Редно е да се скрият и замълчат виновно. Нищо, че добре знаем за безумната им наглост и мания за величие.

И в крайна сметка: Гласуваш за „Демократична България“, а получаваш Прокопиев, Гешов, гей клипчета и гей паради. А за десерт – Истанбулска конвенция, джендър идеология/пропаганда и трети пол в българското училище, а и в обществото като цяло.