Нидал Алгафари попиля „Ергенът“ и мозъчно нефелните му момичета

Българките не са такива, каквито бяха изтипосани, заяви политическият пиар

Политическият пиар Нидал Алгафари направи доста пиперлив коментар по повод вече приключилото реалити „Ергенът“. „Българките не са такива, каквито бяха изтипосани“, казва той.

Освен това Алгафари разбира на пух и прах образа, който бе създаден за Виктор, какво и поведението на участничките.

„Чудя се на политичките ни, на движенията за правата на жените и на интелектуалките ни, от тях ни вопъл, ни стон“, каза още политическият пиар.

Ето какво написа по Нидал Алгафари в личния си фейсбук профил (публикуваме думите му без редакторска намеса):

„Приятели, вчера приключи драматично режисираното и изпълнено със глупав ориенталски сексизъм предаване.

Бяха подбрани или рядко мозъчно нефелни момичета или сценаристите и режисьорите ги показваха постоянно в тази светлина.

Дали момичетата са такива или българката е такава? 

За моят изминат житейски път, а тай не е малък и многото ми контакти с българки, смея да твърдя, че не са, както бяха изтипосвани. Познавам стотици красиви българки, чийто интелект е много по-богат от показания.Не вярвам, че е възможно N-броя красавици да се борят за розата на който и да е захаросано гелосан, изкуствено усмихващ се и с ограничен езиков багаж, мъж.

Не вярвам, че мнозинството български момичета са готови да търпят унижението да са като гювендии в харемлък.

Не вярвам, че българските момичета биха залитнали по-някой за който знаят, че нито една реплика не е негова, вилата не е негова, костюмите не са негови, вечерите не са негови, романтичните екскурзии не са платени от него, за розите не е платил нищо или поне да ги бе откъснал сам от парк, даже пръстена с който поиска бъдеще с победителката не е от него. 

Да харесват мъж, който не работи, а чака момичета да се избиват за него. 

Да се "запознават" с близките му, все едно са на кастинг за невести. Това бе дъно. 

Дъно на дъната бе и когато една от участничките в ролята на "ревлата", изу гащите си за да впечатли захаросания мъж.

Разбирам желанието на продуцентите да печелят рейтинг, да рекламират модни къщи, курорти, туристически атракции и златари, но със сигурност можеше да го направят и по-друг начин. 

И се чудя на политичките ни, на движенията за правата на жените и на интелектуалките ни, от тях ни вопъл, ни стон“.