Проф. Витанов изпълни заканата си и изригна: Нерде Аполон, нерде туй нещо с ци*ите и синята дрешка
Хайде, де нали сте се били "шегували" с религиите. Карайте наред. Хайде, пошегувайте се с исляма да видите, какво ще ви се случи, коментира математикът
Mатематикът проф. Николай Витанов изпълни заканата си и публикува обширен анализ на церемонията по откриването на Олимпийските игри в Париж, части от които предизвикаха вълна от възмущение в целия свят.
Ето какво написа анализаторът във Фейсбук:
Проф. Витанов побесня заради гаврата с "Тайната вечеря" на Олимпиадата
"Кратък коментар за 29 юли 2024
Мислех си за друго да ви пиша, но днес е на дневен ред обещаният коментар за джендърските изпълнения на оня мост по време на откриването на Олимпийските игри.
Чета тук, как разни юнаци и юнакини се пънат да изкарат, че видите ли, никаква гавра нямало, а то било триумф на толерантността. Глупости на търкалета.
1. Най-напред имаше кълчене на бради, изкуствени ци*и и нарочно въртене на джендърски задници пред целия свят - пред християни, мюсюлмани, индийци и китайци и пред децата, гледащи откриването на Олимпийските игри. Това е гнусна провокация
2. Не било гавра с "Тайната вечеря". Абе, кога се появи този "Бакхус". Съвсем накрая. А какво имаше цял час и повече преди това. Сравнителните снимки ясно показват - наподобяване на "Тайната вечеря" с кълчещи се джендъри. Пълна джендърска подигравка с християнството. Което поражда един много прост въпрос - защо трябва да бъдат търпени тия да се гаврят с християнството?
3. Ама било "Пирът на боговете". Тъй ли? Че откъде е черпил вдъхновение тоя дето е рисувал "Пирът на боговете". От "Тайната вечеря" нали така. И ето ви плоското номерче - Ще се гаврим над 1 час с "Тайната вечеря", после едно "Бакхусче" и готово. Мляс, мляс, изкуство значи, врът дупенце. Ами, ами, пълна гнусотия.
4. Като е "Пирът на боговете", къде е тоя с козите крака, дето е там на преден план? Що не изкараха един джендър с кози крака и с рога, че да е пълна картинката. Нали пресъздаваме "Пирът на боговете" - де го тоз основен характер там. Как прекрасно щеше да пасне рогатия с козите крака на цялата сценка, нали така. Да напомня на много "учените" и не по-малко "красивите" - нали се сещате кой има кози крака и рога? Та да ви стане ясно, защо не посмяха да го извадят.
5. Туй нещо в синята дрешка (виждате политкоректен съм, че не знам от какъв пол се самоопределя) Христос ли изобразяваше? Пълна гавра. Ама не-е-е-е, в другата картина било Аполон, казват някои. Ко-о-о-о-о! Не-е-е-е-е! Нерде Аполон, нерде туй нещо с ци*ите и със синята дрешка. Гавра отвсякъде.
6. Чува се ломотене, че видите ли, те не предполагали, че се гаврят с "Тайната вечеря". Е-е-е-е, хайде сега, нали сте умни и красиви. Или сте пълни идиоти и не сте забелязали, че се гаврите с "Тайната вечеря". Ама как, те са умни и красиви спецове по изкуство. Значи са забелязали, че постановката им над 1 час представлява гавра с "Тайната вечеря". Естественият извод е - не, не са идиоти, нарочо е направено. Знаели са какво правят.
7. Къде са голите жени, херувимчетата и серафивчетата от "Пирът на боговете", като е пресъздавана тая картина? Май много неща ги няма. Турен един "Бакхус" като смокиново листо, за да прикрие гаврата с "Тайната вечеря". Плитък номер.
8. Насред джендъриадата имаше и дете, нали така. Дете наслед оргията. Ашколсун бе, кьопооолар толерантиар!
9. Като сте тръгнали да се подигравате на религиите, що нямаше подигравка с исляма? Хайде сега, на закриването - Мохамед - в рокля, с изкуствени ци*и и да се виждат гащичките. И да върти задника като оня с брадата и изкуствените ци*и на откриването. Стиска ли ви? Хайде, де нали сте се били "шегували" с религиите. Карайте наред. Хайде, пошегувайте се с исляма да видите, какво ще ви се случи.
10. Възниква естественият въпрос - защо се позволява такова тежко принизяване на култура и образование, допускат се подигравки с другите и с цели религии, а в същото време от тези другите се ска да приемат кълчещите се юнаци като равни, че и тия с кълките се мислят за по-висши. Какво е това?
11. Защо изобща го имаше тоя "джендърски сегмент" на откриването. Какво се допринесли тия на моста за обществото. Величествените сгради и инженерните постижения на Франция ли? Ами, ами. Великите литературни произведения ли? Ами, ами. Гледаме едни кълчещи задниците си консуматори, паразитиращи върху великото наследство на миналите поколения. Мария Антоанета си държи отрязаната глава, която пее? Наполеон и де Гол подскачат из изкуствената градинка насред реката. Ашколсун, ашколсун!
Креативност и въображение? Ами, ами - буламач, оскверняващ френската история
12. Ще завърша така
Закон на Витанов за кърлежа: Кърлежът не произвежда нищо. Той се навърта около същества и ситуации, където може да пие кръв. Отделете кърлежа от кръвта и той ще умре.
Това е положението с джендъриадата при откриването на Олимпиадата. Затапиха постиженията на френските учени и инженери. Тая Франция, коята аз познамам, са я строили великите френски инженери, учени и работници, а културата и е била формирана от велики писатели.
На оня мост видях въртене на задници с претенции за изкуство и гавра с християнството, че и с всички други религии. Това не е великата Франция от моята младост. Това е упадък, който произвежда гаври. Франция върви на зле. Европа върви на зле. И това е много лошо.