С филмова премиера дебютира ексклузивната специална серия на пикапа Ford Ranger Raptor
Вече с още повече и по-внушително стандартно оборудване
- Ексклузивна лимитирана серия на пикапа Ford Ranger Raptor участва в новия филм, продуциран от Ford, „Добрият, Лошият и Злият RSE“, демонстрирайки характера си на „лошо момче“ и изключителни офроуд възможности на снимачна площадка в стил „спагети уестърн“
- Новата специална серия Ranger Raptor на най-производителния и най-здравия пикап на Ford се отличава с уникални състезателни лентови стикери, елементи в матов черен цвят и червени интериорни акценти
- Лимитираната серия Ranger Raptor пристига при европейските дилъри на Ford през октомври 2021 г. Тя следва серията MS-RT, Stormtrak и Wolftrak, за да разшири най-продаваната гама Ranger
Лимитираната серия е сред героите на „Добрият, Лошият и Злият RSE“ – нов филм, вдъхновен от жанра „спагети уестърн“, продуциран от Ford. Филмът демонстрира новия усъвършенстван стил и високоскоростна проходимост на специалната серия Ranger Raptor в подходящ офроуд сценарий, редом с другите отличителни модели на Ranger – новите варианти Wolftrak и Stormtrak и вдъхновения от рали спорта Ranger MS-RT.
В новия филм на Ford „Добрият, Лошият и Злият RSE“3 специалната серия Ranger Raptor се изплъзва на злонамерени бандити в градче от Дивия запад, подпомогнат от другарите си – другите модели Ranger. Съдържащ многобройни препратки към емблематичния жанр уестърн, филмът е заснет на истинска снимачна площадка в стил „спагети уестърн“ в Испания и следва скоковете и дрифтовете от оригиналното видео за лансирането на Ranger Raptor, което оттогава е гледано над пет милиона пъти3.
Главозамайващо присъствие на пътя от лимитираната серия Ranger Raptor RSE
Разработен от Ford Performance като върхов модел Ranger, Ranger Raptor се отличава с ултра здраво шаси, специално окачване и гуми и високопроизводителен EcoBlue дизелов силов агрегат, за да подкрепя търсещите силни усещания, истински офроуд ентусиасти с активни дейности на открито.
„Новата лимитирана серия Ranger Raptor добавя още повече драматизъм към нашия внушителен офроуд пикап с уникални екстериорни щрихи и подобрения в кабината, които го правят още по-характерен и желан“, споделя Щефан Мюнцингер, мениджър, Ford Performance, Ford of Europe. „Участието му в нашия собствен спагети уестърн е идеалният начин да демонстрираме стила и офроуд възможностите на специалната серия Ranger Raptor. Тя ще пристигне в дилърствата на Ford в Европа през октомври тази година.“
С избор на цвят между Performance Blue, Conquer Grey и Frozen White, новата специална серия Ranger Raptor добавя две еднакви състезателни ленти в черен матов цвят с червени контрастни контури на предния капак, покрива, долната част на страниците, задните калници и задния капак, за да подчертае допълнително високата производителност на пикапа.
Допълвайки отличителните състезателни ленти, предните куки за теглене са завършени в червено, докато уширените арки на колелата, предните и задните брони, дръжките на вратите и знаковата решетка с релефен надпис Ford се отличават с матово черно покритие, за да създадат още по-внушителен външен вид от сивите екстериорни детайли на стандартния Raptor.
Интериорът на двойната кабина на лимитираната серия е още по-спортен; специалното усещане се създава от червените шевове на волана, инструменталния панел и панелите на вратите. Стандартно оборудваните седалки от зърнеста кожа са проектирани да бъдат комфортни и поддържащи, независимо дали преодолявате тежки терени или равни магистрали, а уникалният за специалната серия инструментален панел в цвят Raceway Grey добавя допълнителна ексклузивност.
Моделът от специалната серия запазва уникалното шаси Ford Performance на Ranger Raptor. Оптимизиран за високоскоростно офроуд шофиране, където правилата и условията позволяват, Ranger Raptor се отличава със 150 мм по-широка следа и 51 мм по-висок просвет от Ranger XLT с цел по-висока офроуд проходимост.
Специалното окачване използва алуминиеви двойни носачи отпред и многораменна задна конструкция, включително амортисьори FOX с намаляване на нестабилността спрямо позицията, което смекчава демпфериращите сили в отговор на променящите се ситуации при шофиране. Гумите General Grabber AT3 за всякакви терени предлагат максимално сцепление на хлъзгави повърхности.
Специалната серия Ranger Raptor се захранва от 2,0‑литров EcoBlue дизелов двигател на Ford с двоен турбокомпресор, с мощност 213 к.с., развиващ 500 Нм въртящ момент1, който задвижва отзивчива 10-степенна автоматична скоростна кутия, използвана и от спортния автомобил Ford Mustang. Уникалната за Ranger Raptor система за управление спрямо терена позволява на водачите да преодоляват разнообразни терени и условия на шофиране, включително чрез режим Баха - наречен на прочутото пустинно рали Баха 1000 - с цел оптимална офроуд динамика.2
Гледайте новия филм на Ford „Добрият, Лошият и Злият RSE“ тук: