А1 подарява 10 000 МВ мобилен интернет на своите клиенти на мобилни услуги
Предложението е част от кампанията на А1 за дигитална солидарност и може да се активира през дигиталните канали за самообслужване Моят А1 и на A1.bg
А1 дава безплатен еднократен бонус от 10 000 МВ мобилен интернет, който клиентите на мобилни услуги могат да активират от днес (18 март) в мобилното приложение Моят А1, или в портала Моят А1 на A1.bg.
Предложението е част от кампанията на компанията за дигитална солидарност с клиентите по време на безпрецедентната необходимост от социална изолация с цел намаляване на риска от разпространение на COVID-19.
Мобилният интернет ще бъде наличен за частните клиенти с абонаментен план и предплатени карти, които ползват мобилни услуги от компанията.
Симеон Донев, старши директор „Маркетинг“ в А1 България, коментира:
„Достъпът до интернет отдавна вече се е превърнал в жизненоважна необходимост за повечето хора днес. Технологична компания като А1 може да направи точно това – да помогне на клиентите да останат във връзка със своите източници на информация, общуване и забавление в периода на наложителна социална изолация. Благодарение на добре развитите ни дигитални канали за самообслужване можем да предоставим онлайн всички наши услуги, независимо от извънредната ситуация, в която се намираме.“
Бонусът от 10 000 МВ може да се използва в рамките на 30 дни след активацията му, която може да се направи днес чрез приложението Моят А1 или от портала Моят А1 на сайта на компанията. С Моят А1 клиентите могат да управляват онлайн своите услуги, без да поемат рискове с излизане навън и посещение на магазин.
Сметките могат да бъдат платени лесно и удобно през приложението Моят А1, както и онлайн на А1.bg. Освен че елиминира риска от предаване на болести по въздушно-капков път, подобно решение би спестило и много време в дългосрочен план. С него те могат да следят текущото си потребление, да добавят допълнителни пакети, да проверят фактурите си, да плащат сметките си и дори да получават персонални оферти.
Клиентите, които имат нужда от консултация с представител на А1, могат да се свържат и с видео обаждане, което премахва нуждата от физическо посещение в магазин. От 10:00 до 19:00 часа, всеки работен ден, специалисти на А1 са на линия, за да съдействат. При нужда от съдействие с технически проблем, от А1 препоръчват използването на услугата А1 Видео помощник.
А1, част от A1 Group, е водещ доставчик на дигитални услуги и телекомуникационни решения в България. Компанията предоставя мобилни и фиксирани услуги, високоскоростен интернет, цифрова и сателитна телевизия, включително четири собствени спортни канала – MAX Sport 1, MAX Sport 2, MAX Sport 3 и MAX Sport 4, платежни услуги, собствена платформа за музикален стрийминг, cloud и IoT решения на близо 5 милиона клиенти. През 2019 г. A1 България отчита приходи от 486,2 млн. евро, а сравнимата EBITDA e 179,4 млн. евро.
A1 Group е водещ телекомуникационен доставчик в Централна и Източна Европа с повече от 25 млн. клиенти. A1 Group оперира в седем държави: Австрия, България, Беларус, Хърватия, Словения, Северна Македония (А1) и Сърбия (Vip mobile). Приходите на A1 Group за 2019 година са 4,57 милиарда евро, а сравнимата EBITDA e 1,56 милиарда евро. Портфолиото на A1 Group включва гласова телефония, високоскоростен интернет и мултимедийни услуги, както и решения в областта на високите технологии, преноса на данни и онлайн разплащанията. Групата разполага със стабилен акционер в лицето на América Móvil – един от най-големите телекомуникационни доставчици в света.