A1 с промени в работното време на магазините за празниците

Магазините на А1 продължават да работят въпреки засилените противоепидемични мерки

А1 обяви промени в работното време на своите магазини за празниците. Единствените дни, в които всички обекти на телекома ще останат затворени, са празничните 25 декември (Рождество Христово) и 1 януари (Нова година). За останалите дни до края на годината е публикуван подробен график за всеки магазин в сайта на А1.
 
Магазините на А1, които се намират в търговски център или в сграда на веригата супермаркети Кауфланд, ще работят до 17 часа на 24 декември, но може да затворят по-рано, в случай че съответният обект е съкратил своето работно време на датата. На 31 декември същите ще останат отворени до края на работното време на обекта.
 
Магазините на А1, разположени извън търговски обекти, също ще имат някои промени в обичайното си работно време. В дните на 24, 26, 27 и 28 декември те ще работят от 10:00 до 17:00 във всички градове в страната. На 31 декември ще отворят с час по-рано и ще посрещат клиенти от 09:00 до 17:00. В дните 22, 23, 29 и 30 декември магазините ще работят със стандартното си делнично работно време.
 
От телекома напомнят, че остават отворени и магазините в търговските центрове, въпреки че заповедта за ограничаване на достъпа до моловете беше удължена до 31 януари. От А1 уверяват, че те ще работят при засилени противоепидемични мерки. Извършва се периодична дезинфекция, а служителите са снабдени с лични предпазни средства.
 
Без прекъсване ще работят екипите на *88, както и различните канали за самообслужване. Отговори на най-често задаваните въпроси могат да се открият в новия портал А1 Помощник, без да се налага потребителят да напуска комфорта на своя дом по празниците. А1 окуражава клиентите си да плащат и сметките си онлайн, като в момента всеки платил през приложението Моят А1 или портала Моят А1 на A1.bg, има възможност да се включи в игра с награди – бонус минути или мегабайти.
 
А1, част от A1 Group, е водещ доставчик на дигитални услуги и телекомуникационни решения в България. Компанията предоставя мобилни и фиксирани услуги, високоскоростен интернет, интерактивна, цифрова и сателитна телевизия, включително четири собствени спортни канала с марката MAX Sport, платежни услуги, cloud и IoT решения на близо 5 милиона клиенти. През 2019 г. A1 България отчита приходи от 486,2 млн. евро, а сравнимата EBITDA e 179,4 млн. евро.

A1 Group е водещ телекомуникационен доставчик в Централна и Източна Европа с повече от 25 млн. клиенти. A1 Group оперира в седем държави: Австрия, България, Беларус, Хърватия, Словения, Северна Македония (А1) и Сърбия (Vip mobile). Приходите на A1 Group за 2019 година са 4,57 милиарда евро, а сравнимата EBITDA e 1,56 милиарда евро.

Портфолиото на A1 Group включва гласова телефония, високоскоростен интернет и мултимедийни услуги, както и решения в областта на високите технологии, преноса на данни и онлайн разплащанията. Групата разполага със стабилен акционер в лицето на América Móvil – един от най-големите телекомуникационни доставчици в света
.