Попълнете търсена ключова дума или фраза

Хлапета се дрогират с аромати за полова възбуда

https://blitz.bg/goreshtite-novini/khlapeta-se-drogirat-s-aromati-za-polova-vzbuda_news181742.html Blitz.bg

Купуват ги от еротични магазини за 20 лева шишенцето

София, България 12 Февр. 2013, 07:15 3884 прочита 0 коментара
Хлапета се дрогират с препарат за полова възбуда, продаван свободно в търновските сексшопове. Препаратът се продава в шишенце от по 20 мл, след отварянето на което ароматът се разнасял във въздуха и така от разстояние действал като еротичен афродизиак за предизвикване и повишаване на половата възбуда. На упътването било указано, че течността не бива да се вдишва директно от шишенцето, тъй като в концентриран вариант може да има наркотично и халюциногенно въздействие или да причини свръхвъзбудимост.
<span style="font-size: 12px;">Въпреки това обаче някои от непълнолетните използвали препаратът за дрогиране. Те се събирали на групи от по 2-3 човека, купували си едно шишенце, чиято цена е около 20-ина лева, и започвали да си &ldquo;връткат&rdquo; шишенцето, вдишвайки сладкия аромат. Въздействието на препарата върху младежите бил различен. <br /> <br /> При някои причинявал опиянение и замайване, а при други повишена нервна и полова възбудимост, раздразнителност, а в някои случаи и агресивност. Действието му обаче продължавало твърде кратко и затова някои от хлапетата&nbsp;</span><span style="font-size: 12px;">постоянно се разхождали с вълшебното шишенце&nbsp;</span><span style="font-size: 12px;">в джоба.</span><br /> <br /> Продавачи в търновските сексшопове признаха, че не знаят за откритото от тийнейджърите ново предназначение на разрешения за продажба афродизиак. Според фармацевти пък по-голямата част от продаваните законно препарати за полова възбуда, увеличаване на потентността и задържане на еякулацията били доста опасни и въобще не трябвало да попадат в ръцете на непълнолетни, пише в. &quot;Монитор&quot;. <br /> <br /> В голяма част от тези препарати като основна съставка се използвал лидокаин или други успокоителни, които приети погрешка в по-голяма доза, биха могли да причинят сериозни здравословни проблеми на решилите да се правят на героите от порнофилмите хлапета.&nbsp;При някои от вдишалите се зачервява лицето или врата. Възможно е също и интензивно сърцебиене, а при някои потребители &ndash; виене на свят и припадък. /БЛИЦ<br />

ОЩЕ ПО ТЕМАТА

0 Коментара:

Напиши коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. Вижте нашата политика за бисквитките повече тук.Приемам