След като в София отвори врати временна приемна, където гражданите могат да подават жалби срещу мобилните оператори, бяха регистрирани 220 сигнала само за ден.
Оказва се, че основно хората имат проблеми с пренос на номер и автоматично подновяване на договорите. Друг проблем бил, че при заплащане, в офисите на операторите, на потребителите се подарява телефон, но се оказва, че те подписват нов тарифен план. Надписаните сметки също са проблем, констатират от приемната. <br /> <br /> Шефът на Комисията за защита на потребителя Дамян Лазаров обясни, че с това КЗК слага ново начало в борба срещу практиките на операторите. До момента от постъпилите 220 жалби, се очаква в рамките на три дни да започне реализацията на 30 на сто от случаите. <br /> <br /> По думите на Лазаров от края на март следват откриване на такива приемни във Варна, Бургас, Пловдив, Русе, Монтана или Ловеч. <br />