Black Friday треска

Часове преди началото на кампанията eMAG разкриват още от хитовите си предложения

Утре започва Black Friday на eMAG, за който популярната платформа за онлайн пазаруване се е подготвила с над 350 000 продукта на склад в десетки категории и с допълнителни 180 000 оферти от нейните Маркетплейс партньори. От електроника и стоки за дома, през телевизори, смартфони, играчки, козметика, парфюми и най-различни електроуреди – на Black Friday може на намерим страхотни сделки.

Традиционно, eMAG прави т.нар. blackout (затъмнение) на сайта си, преди рано сутринта да посрещне натоварения трафик от желаещи да се сдобият със стоки на атрактивни цени. Интересът към кампанията обикновено е много голям, като миналата година например само за 1 минута е имало регистрирани 1040 поръчки. Очакванията за това издание на Black Friday на eMAG са да е още по-успешно, предвид нарасналата популярност на електронната търговия в контекста на глобалната пандемия.

Ето защо, за да успеем да вземем желаните продукти, трябва да сме съобразителни, тъй като броят им е предварително определен и може да не покрие цялото търсене от страна на купувачите. Сред жокерите как да финишираме успешно във виртуалния шопинг са предварително да запазим продуктите, които ни интересуват, в „любими”, да запазим също данните на картата и на любимото си място за доставка и да инсталираме мобилното приложение на eMAG, като активираме известията, за разберем веднага щом започне техният Black Friday.

Ето и най-новите Black Friday оферти, които онлайн платформата разкрива предварително. При отваряне на линковете се виждат актуалните им цени за периода преди кампанията, а посочените цени ще са валидни на след старта й.


eMAG са подготвили и още една изненада за своите клиенти – томбола с награди дрон, електрическа тротинетка, лаптоп Ultrabook APPLE MacBook Air 13, фотоапарат, пречиствател за въздух и 20 ваучера на стойност по 99 лв. За тях автоматично участва всеки, който в деня на кампанията направи поръчка за минимум 25 лв., плати с карта и заяви доставка до куриерски офис или до шоурума на компанията за продукти, предлагани от eMAG (а не от техни Маркетплейс партньори).