След като спечели престижни отличия на американските награди на Асоциацията за визуални ефекти с рекламата "Момчето и пианото" с участието на Елтън Джон, Камен Марков и неговият екип обраха овациите и на английска земя тази седмица, съобщава „Монитор“.
 

Те спечелиха Craft Arrows награди за изпълнение на реклама: Сребро за визуални ефекти и Злато за CG (компютърно-генерирани) ефекти за "Момчето и пианото".
 
Друга реклама, по която Камен е работил като супервайзер "Специални ефекти" за британския Канал 4 взе награди Craft Arrows - Злато за музика и Arrows - Сребро за промотиране в категория "Забавление". Рекламата е за кулинарното шоу The Great British Beak Off (Голямото британско печене).
 
Освен този успех, Камен Марков е поканен да бъде жури в категориите, свързани с визуални ефекти, на супер престижния международен фестивал D&AD в Лондон. Фестивалът се провежда в края на май и отбелязва постижения в сферата на криейтив индустрията и културата.