Бързи и сигурни парични преводи с MoneyGram и Банка ДСК, навсякъде по света

Банка ДСК предлага експресни международни парични преводи чрез системата MoneyGram, която позволява на клиентите да получат и изпращат пари бързо и сигурно

Международните парични преводи на MoneyGram са достъпна и удобна алтернатива на традиционните банкови преводи и кредитни карти, която позволява на хората сигурно и надеждно да изпращат и получават пари по целия свят. Като световен лидер в услугите за парични преводи, мрежата на MoneyGram с повече от 321 000 агенти в 200 страни прави лесно намирането на място, близо до вас, откъдето можете да получите или изпратите пари. Възможен е и вариант за изпращане на паричен превод и в рамките на деня. Вашите пари ще пристигнат до 10 минути, в зависимост от работното време на локалния офис, който изберете.

През 2014 г. Банка ДСК въведе уникалната за българският пазар услуга получаване на MoneyGram превод директно на банкомат. <br /> <br /> Услугата дава възможност на притежателите на дебитни карти на Банка ДСК да получат безплатно своя MoneyGram превод директно на банкомат, 24 часа на ден 7 дни в седмицата на всички АТМ терминални устройства на Банка ДСК. От нея могат да се възползват всички притежатели на дебитни карти на Банка ДСК по разплащателни сметки в лева. MoneyGram преводът се получава по сметката, след което имате възможност да изтеглите пари в брой чрез стандартно теглене на банкомат или да ползвате средствата за плащания на ПОС терминални устройства в търговски обекти.<br /> <br /> През април 2016 г. Банка ДСК и MoneyGram представиха иновативна международна услуга, която позволява на притежателите на разплащателна сметка в Банка ДСК /България/ по сигурен начин да извършват парични преводи чрез своето мобилно устройство. С новото мобилно приложение потребители на MoneyGram в чужбина ще имат възможност да извършват парични преводи към клиенти на Банка ДСК, които да бъдат получени сигурно и удобно само в рамките на няколко минути.<br /> <br /> Клиентите на Банката в България, които използват дигиталните ѝ канали, вече могат да получат мобилно международни трансфери, наредени от всеки един агент на MoneyGram в повече от 200 страни и територии, 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, и могат бързо да използват тези средства чрез мобилните си телефони. Също така, с помощта на новото мобилно приложение клиентите на Банка ДСК, ще могат да направят парични преводи и от разплащателната си сметка към агенти на MoneyGram по света. <br /> <br /> Паричните преводи могат да се извършват онлайн и са достъпни за получателя в рамките на няколко минути в зависимост от работното време на агента и в съответствие с нормативните изисквания. Със стартирането на новото приложение Банка ДСК става единствената банка в България, която в момента предлага услугите на MoneyGram &bdquo;Получаване на превод на гише&ldquo;, &bdquo;Получаване на превод на банкомат&ldquo;, както и мобилна услуга за парични преводи. <br /> <br /> Новото мобилно приложение DSK MoneyGram предоставя на клиентите и възможност да пресметнат дължимите такси между съответните дестинации, да намират адреси и агенти на MoneyGram в различните държави, региони и градове, и да проследяват историята на получените и изпратените от тях парични преводи.<br /> <br /> <strong>Приложение DSK Q за проследяване на натовареността на клоновете</strong><br /> <br /> Най-новото мобилно приложение на Банка ДСК DSK Q дава информация за натовареността на банковите поделения и може да бъде изтеглено от Google Play Store за Android и App Store за iOS. Мобилното приложение е предназначено за настоящи и бъдещи клиенти на банката, а също и за външни за Банката лица. За улеснение на клиентите DSK Q предлага визуализация на клоновата мрежа на Банката върху карта (Google map), възможност за преглед натовареността на клоновете в онлайн режим, а моментното ниво на натовареност може да се определи посредством цвета, с който е маркирано конкретното поделение.<br /> <br /> Информация за натовареността се представя само за поделенията на Банката, които са обезпечени със системата Onlinet (система за организиране реда за обслужване на клиенти) и се обновява на всеки 5 минути. В информацията за поделението има история за седмична и почасова осреднена натовареност за предходния месец, по които потребителят може да се ориентира и да избере за посещение подходящ ден и час от седмицата с по-ниска натовареност.<br /> <br /> Приложението дава информация и за АТМ терминалите на Банка ДСК, като показва тяхното местоположение и при избор дава допълнителна информация за адреса и разположението им. DSK Q ползва услугата Google Navigator, чрез която потребителят може да бъде навигиран до избрания от него клон или банкомат.<br /> <br /> <br /> <br type="_moz" />