Втората по големина медийна групировка в Европа Модърн Таймс Груп (Ем Ти Джи), обяви днес, че е получила всички необходими одобрения от българските власти за завършване на сделката по закупуване на 100 процента от Нова телевизия. Ем Ти Джи поема пълен оперативен контрол върху бизнеса на медията и ще консолидира резултатите в сметките си, считано от днес.
На 31 юли 2008 година групата обяви, че е подписала договор за придобиване на 100 процента от акциите на Нова телевизия срещу сумата от 620 милиона евро в брой от Антена България.

Нова телевизия е компания, основана през 1994 година и притежаваща 100 процента комерсиалния ТВ канал Нова, втората най-гледана телевизия в България, 100% от кабелния канал Нова +, както и 80 процента от женското списание Ева. Нова телевизия генерира 54 процентен ръст в годишните си нетни продажби на реклами за 2007-ма година до 42 милиона евро. Компанията държи една трета от 125 милионния (в евро) рекламен телевизонен пазар в България. За 2007 година българският рекламен пазар е регистрирал покачване с 35 процента (в лева) като се очаква възходящата тенденция да се запази в следващите години. Пазарният дял на Нова е нарастнал с 20.1 процента през септември благодарение на  старта на есенната програмна схема, която съдържа четвъртия сезон на популярния риалити формат Биг Брадър и собствената продукция Забранена любов. За първите две седмици на октомври пазарния дял е нарастнал до 22,9 процента, се посочва в съобщението.
Ем Ти Джи вече управлява семейството на каналите Диема в България чрез контролния си пакет от 50 % в Balkan Media Group Limited. Четирите канала имат пазарен дял на аудиторията между 18 и 49 години от 10% за първата половина на 2008-ма година и 8,1% през третото тримесечие след пиковете, регистрирани по време на мачовете от Евро2008, които бяха излъчвани ексклузивно по Диема. /БЛИЦ