Fibank и eMAG с нова кобрандирана Visa карта
Иновативният финансов продукт предлага редица полезни предимства и интересни възможности за клиентите
Fibank (Първа инвестиционна банка) и един от най-големите онлайн търговци eMAG обединиха усилия в разработването на иновативен картов продукт. С кобрандираната Visa кредитна карта Fibank-eMAG, клиентите могат да разсрочват направените от тях онлайн покупки в сайта www.emag.bg на безлихвени месечни вноски, без да заплащат комисиона. При покупката на определени продукти, тази опция достига до 12 равни месечни вноски.
Друго важно предимство на Visa картата Fibank-eMAG е участието на притежателите й в програма за лоялност. При пазаруване в сайта www.emag.bg, те натрупват в своя акаунт бонус точки до 10% от стойността на покупката, в зависимост от категорията на продукта. Точките могат да бъдат използвани като паричен еквивалент при следващи покупки. Револвиращата кредитна карта Visa се предлага със застраховка при пътуване в чужбина и по желание на клиента – със застраховка „Злополука“ от FiHealth.
Във връзка със стартирането на новия продукт, Главният изпълнителен директор и Председател на Управителния съвет на Fibank – г-н Никола Бакалов, споделя: “Картовото портфолио на Fibank е изключително разнообразно, а картата Fibank-eMAG е едно свежо допълнение към него. Тя съчетава удобствата на класическите кредитни карти, като ги допълва с възможността за разсрочване на месечни вноски. Вярваме, че в дългосрочен план партньорството ни с eMAG ще допринесе за подобряване на клиентското изживяване и ще направи онлайн пазаруването още по-достъпно, евтино и приятно“.
„Виждаме все повече хора да купуват онлайн, защото е лесно и безопасно. Отсега нататък има още причини да изберете тази опция и да заплащате с новата Visa кредитна карта Fibank-eMAG. Новият ни продукт е разработен и персонализиран според специфичните нужди на клиентите за финансиране на техните покупки, като те същевременно получават бонус до 10% от стойността на закупените продукти, натрупвани в точки за лоялност директно по техния акаунт.
Вярваме, че партньорството ни с Fibank и финансовият продукт, който разработихме заедно, ще издигнат изживяването при пазаруване до следващо ниво“, пояснява Андрей Попеску, Генерален мениджър на eMAG България.
„В резултат от пандемията за хората в цяла Европа онлайн покупките вече не са просто удобство, а необходимост. В България почти 30% от картодържателите на Visa, които обичайно не са плащали онлайн през 14-те месеца до март 2020 г., сега променят поведението си в посока на този метод на разплащане. Благодарение на сътрудничеството между Fibank и eMAG България, местните клиенти вече имат възможността да плащат със своята Visa карта Fibank-eMAG по сигурен, бърз и лесен начин“, коментира Красимира Райчева, мениджър на Visa за България.
За eMAG.bg:
eMAG е част от групата Naspers и един от най-големите онлайн търговци в Централна и Източна Европа. Групата компании е основана преди 19 години и има репутацията на мултинационален експерт в електронната търговия, развиващ дейност в четири държави (България, Унгария, Полша и Румъния). В България eMAG предлага близо 100 000 продукта, а на своята платформа Marketplace – над 900 000 артикула от различни категории, включително телефони, телевизори, таблети, домакински уреди, играчки, книги, продукти за дома и градината, красота и здраве, хоби, мода и спорт. eMAG.bg е дестинация за пазаруване, предлагаща удобни покупки също и чрез мобилно си приложение. www.emag.bg
За Visa Inc.
Visa Inc. (NYSE: V) е световен лидер в дигиталните разплащания. Нашата мисия е да свързваме света чрез най-иновативната, надеждна и защитена мрежа за плащания, която позволява на частни лица, компании и стопанства да просперират. Нашата глобална развита мрежа за обработка на плащанията, VisaNet, позволява по цял свят да се извършват сигурни и надеждни транзакции и има капацитет да обработва над 65 000 съобщения за сделки в секунда. Непрестанният фокус на компанията върху иновациите е катализатор за бързия растеж на дигиталната търговия върху всякакви устройства, за всеки и навсякъде. В условията на глобален преход от аналогови към дигитални технологии Visa използва нашата марка, продукти, човешки ресурси, мрежа и мащаб, за да преначертава бъдещето на търговията. За повече информация, посетете visabg.com и @Visa_BG.