Fibank  получи три престижни отличия от „Продукт на годината”, първите награди за иновации в потребителския сектор. Най-голямата българска банка спечели призове за банкови карти за деца и тийнейджъри, за онлайн потребителски кредит и за дигитална карта.
Fibank бе избрана за победител в спечелените категории от потребителите чрез национално представително проучване, проведено от Nielsen Bulgaria.

Наградата в категория „Банкови карти” за продукта „Дебитни карти за деца и тийнейджъри 7-18 г.” на Fibank бе връчена на Теодор Петров, директор „Картови разплащания” и на Илона Станева, директор „Маркетинг и реклама” във Fibank.

„Благодаря за престижното отличие. Вярваме, че с нашите детски дебитни карти можем да помогнем на всички родители да поставят основите и успешно да изградят финансовата култура на своите деца. Радвам се, че нашите усилия се забелязват и оценяват. Това ни показва, че вървим в правилната посока и ни позволява да надграждаме и развиваме своите продукти”, обяви Теодор Петров, директор „Картови разплащания”.

Втората награда на банката е в категория „Потребителски кредити” за продукта „Онлайн потребителски кредит”. Призът бе получен от Милка Тодорова, директор „Банкиране на дребно” във Fibank.

Третият приз на банката е в категорията „Мобилни финансови услуги” и е за продукта „Дигитална карта”. Отличието бе връчено на Лъчезар Венков, директор „Електронно банкиране” във Fibank.

„Продукт на годината” е най-голямата световна награда за иновации в продуктите и услугите, гласувана от потребителите. Основана преди 29 години във Франция, програмата „Продукт на годината” оперира в десетки страни с цел да насочи потребителите към най-новите предложения на пазара и да отличи бизнеса, допринесъл за това. Церемонията се провежда за първи път и у нас.

Организатори са Филип Гелдер (CEO, Voted Product of the Year Worldwide) и Ралица Бехар, представител за България на „Продукт на годината”.