Kaufland пуска нови 8 свежи български подправки под марката „Брей!“

Всички подправки „Брей!“ преминават многостепенен контрол на качеството, включително анализи за над 700 пестицида

Осем нови свежи български подправки стават част от българската собствена марка продукти на Kaufland България „Брей!“.

Така към досега съществуващите на пазара магданоз и копър „Брей!“, вече ще могат бъдат намерени още босилек, девесил, джоджен, кервиз, мащерка, мента, риган и розмарин. Продуктите са с гарантиран произход и завишен контрол на качеството, с което отговарят едновременно на високите стандарти на лидера в ритейла и на стремежа за подкрепа на българското производство. Всички подправки под марката „Брей!“ преминават многостепенни тестове и лабораторни анализи по цялата верига – от полето до рафта, включително и тестове за над 700 пестицида. Те се доставят в магазинната мрежа по линия на уникалните Договори за предварително изкупуване на селскостопанска продукция на Kaufland България и се отглеждат в района на с. Ягодово (Пловдивско). Качеството на всеки продукт „Брей!“, включително и на новите подправки, е стриктно контролирано и чрез международните сертификати GLOBAL G.A.P и GRASP. 

„Интересът на българските потребители към родна продукция, както и подчертаното търсене на типични за нашата национална кухня подправки, са в основата на решението да разширим асортимента на „Брей!“ с осем нови свежи подправки. Плановете ни са да изкупим и реализираме 500 000 бр. български свежи подправки до края на 2024 г. “, това каза по време на представянето на новия асортимент Иван Иванов, „Ръководител плодове, зеленчуци и цветя“ в Kaufland България. По данни на компанията, интересът към магданоз и копър от собствената марка „Брей!“ през 2023 г. е съответно 500% и 2000% по-голям, отколкото към други марки от същия вид свежи подправки, продавани във веригата в цялата страна. „Това е категорично доказателство за доверието на нашите клиенти към марката и най-вече към усилията ни да гарантираме качествен продукт на достъпна цена“, подчерта още той.

С новите свежи подправки пълната гама продукти от собствената българска марка „Брей!“ на Kaufland вече наброява 150 артикула. Най-характерно за тази линия са завишеният качествен контрол и независимата сертификация по цялата верига – от почвата до рафта.

„Едно от най-важните неща, свързани с подправките, е техният произход. Всички подправки и билки директно се влияят от характеристиките на почвата, в която се отглеждат, затова искам да поздравя Kaufland, че с новата марка гарантира именно произхода на подправките“, това изтъкна Ивайло Коевски, гл. технолог и експерт по подправките. Той подчерта, че освен за подобряване на вкусовите характеристики на храната, подправките имат допълнителни полезни качества, което ги прави съвсем близки до билките. Овкусяването на храната с подправки подпомага стомашно-чревния тракт и благоприятства въздействието върху перисталтиката. Колкото повече подправки се научите да използвате, толкова по-добре“, категоричен е експертът.

За Kaufland България

Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от над 2 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 7500 служители. През 2024 г. компанията разполага с 66 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,6 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.