Преди дни в Дубай завърши осмото издание на едно от най-емблематичните изложения за луксозни стоки в света – Middle East Exclusive. Единствената българска фирма, поканена за участие лично от организаторите бе пловдивската “Кингс Табако”. Те представят родната индустрия пред най-платежоспособната публика за втора поредна година.
&bdquo;Качеството на влаганите тютюни в марката ни &ldquo;King&rdquo; и дизайнът, който вплита в себе си класически цигарени кодове и модерни печатни технологии, са изключително добре приемани на пазара в Близкия Изток&rdquo;, коментираха за нас експортните мениджъри на &ldquo;Кингс Табако&rdquo;. За трите дни на изложението са проведени повече от 40 срещи с потенциални търговци от Обединените Арабски Емирства, Русия, Индия, Китай, Япония, Египет както и с висшия мениджмънт на една от най-големите вериги магазини, специализирани в продажбата на вестници и цигари. <br /> <br /> Българските цигари са търсени в региона и повечето дистрибутори с носталгия си спомнят времето, когато родината ни е била асоциирана с най-високо качество. &bdquo;В лицето на &ldquo;Кингс Табако&rdquo; и марката &ldquo;King&rdquo; нашите партньори виждат възраждането на българската цигарена индустрия. Регионът на Близкия Изток и Обединените Арабски Емирства е от ключово значение за всички световни цигарени производители и аз съм горд, че затвърждаваме и увеличаваме успехите си там&rdquo; каза Тодор Джанков, мениджър експорт в компанията.<br /> <br /> Експортът е основен приоритет на &bdquo;Кингс Табако&rdquo; за 2011 г. В момента продукти от марките &ldquo;King&rdquo;, &ldquo;Merilyn&rdquo; и &ldquo;Corset&rdquo; се продават в близо 30 държави на 4 континента. Очакванията са до края на тази година външните пазари да формират почти 85% от производствения капацитет. От компанията се похвалиха, че работели и по 4 изцяло нови марки, които щели да бъдат предназначени единствено за износ.<br />