Клиент разби шашма на касиерка в "Кауфланд" със салам на промоция КАСОВА БЕЛЕЖКА

След като по български дигнах тон се оказа, че можело да ми върнат разликата и, че грешката е вярна, обясни той

Мъж се оплака в социалните мрежи, след като си купи шпеков салам от "Кауфланд" и като си провери касовата бележка осъзна, че са го излъгали със 7 лв., пише Sofia24.bg.

Ето какво пише нашенецът:

"Здравейте, искам да ви, покажа как за пореден път "великата" верига от магазини ни лъже с цените, когато спим и не си гледаме касовите бележки. И явно учат своите работници да ни манипулират и да ни убеждават, че едва ли не ние сме заблудените и цената е тази от касовата бележка.


Изпратихме техния работник, който беше на информация да погледне цената от снимката, да се увери, че ние не грешим. Но въпреки това, госпожичката се завърна след броени минути и се скъса да ни твърди, че цената е не тази която УЖ сме видели на етикета. Кипна ми и въпреки от разликата от 7 лв., която си е значителна за 1 продукт, аз се разходих и направих снимка.

След като по български дигнах тон се оказа, че можело да ми върнат разликата и, че грешката е вярна. НО пак не била в тях. Нагли и безочливи!".

Следете актуалните новини с БЛИЦ и в Telegram. Присъединете се в канала тук