Бизнесът на депутати и общински съветници остава в историята.
Столичната община спира маршрутките, след като договорите на превозвачите изтекат през лятото. Общината обаче няма да прави нов конкурс. <br /> <br /> Депутатката от ГЕРБ Стефани Михайлова - собственик на фирмата &quot;Сиси -Т&quot; обслужва 9 линии в столицата и на есен остава без бизнес. Народната представителка е пионер в&nbsp; далаверата&nbsp;с маршрутките от 1999 г. Най-скандалните собственици на маршрутни линии в София се оказват съдружници с председателя на Столичния общински съвет в две фирми. Андрей Иванов държи 65% от фирмата &bdquo;Директ транспорт&rdquo; ООД, сочи имотната му декларация в Сметната палата за 2010 г.В същата фирма съдружник е и Стефани Михайлова - едноличен собственик на &bdquo;Сиси-Т&ldquo; ЕООД. <br /> <br /> Слага се край на далаверата без спирачки и за Антон Краус, сина на бившия транспортен министър Вилхелм Краус, чрез фирмата &quot;Карина СПС&quot;. <br /> <br /> Както и общинският съветник от БСП Любомир Стоичков с неговата фирма &quot;Борекс Транс&quot;, който е същевременно е зам.-шеф на комисията по транспорт в Столичната община. бившия шеф на общинския съвет по седесарско време Антоан Николов. <br /> <br /> Около 30 &ndash; 40 млн годишно се печели от маршрутните линии. Маршрутките ще бъдат заменени с къси автобуси, които ще свързват кварталите с метрото и най-натоварените линии на градския транспорт е идеята на общината. В момента се подготвя нова схема за допълнителните автобусни линии. /БЛИЦ