Майонеза „Краси” с отличие за успешен брандинг
Наградата е присъдена заради добрите бизнес практики и социално отговорната политика
Майонеза „Краси” бе отличена за успешния си брандинг, добрите бизнес практики и социално отговорната политика, която провежда.
На стилна церемония бяха връчени отличията Superbrand на най-забележителните търговски марки. Глобалната организация Superbrands, призната като водещ световен независим арбитър в брандинга определи марките, които се отличават и доминират над останалите в рамките на националните пазари.<br /> <br /> Приемайки отличието мениджърът на Фабрика за майонеза „Краси”, Даниела Авджиева каза:<br /> <br /> „За нас е чест да сме сред отличените марки и отговорност да продължим напред все така уверено и успешно, за да изпълним дълга си към потребителите като предлагаме един висококачествен хранителен продукт.”<br /> <br /> Три юбилея отбелязаха организаторите през тази година -10 години успешно присъствие на Superbrands в България, 20-годишен юбилей от основаването във Великобритания и 5 по ред издание за България. <br />