Над 400 ученици получиха основни познания по финансова грамотност в „Часът на банката“

Над 400 български ученици от различни възрастови групи получиха основни финансови познания, благодарение на инициативата на Райфайзенбанк „Часът на банката“. Кампанията, която се провежда за втора поредна година, е насочена към повишаване на финансовата грамотност сред подрастващите. От началото на 2018 г. в „Часът на банката“ влязоха възпитаници на ПМГ „Гео Милев“ – Стара Загора, МГ „Д-р Петър Берон“ – Варна, Националната финансово-стопанска гимназия и 12-то СУ „Цар Иван Асен II“ в София, като до края на годината кампанията ще обхване и други училища в страната.

Експерти от банката подготвиха учениците за първата им среща с финансовия свят, като ги запознаха с отговорността при управлението на парите и с иновациите за разплащане. Благодарение на интерактивното включване в примерен процес по теглене на пари от банкомат, подрастващите осъзнаха колко важно е да притежават знания, които в бъдеще ще им помогнат по-добре да управляват и защитават личните си средства.
В „Часът на банката“ на зрелостниците бе представена и специална тема, посветена на предприемачеството.

Най-голям интерес сред учениците предизвикаха модерното онлайн банкиране, аксесоарите за безконтактно плащане и възможностите за професионално развитие като банкови служители, ако изберат да се реализират в професията. В диалог с експертите на Райфайзенбанк, учениците успяха да се информират за основните дейности, спецификата и отговорностите при работа във финансова институция.

 Повишаването на финансовата грамотност сред младото поколение остава една от водещите отговорни каузи за Райфайзенбанк и през тази година. Предстои и 10-тото юбилейно издание на кампанията „Избери, за да помогнеш“, която ще стартира през есента на 2018 г. и отново ще обхване най-наболелите теми в обществото и ще подкрепи най-нуждаещите се социални групи.