Нова мощна немска верига хипермаркети пристига у нас, първият магазин отваря до дни в...

Първоначално TEDi ще влезе в градове с над 50 хиляди жители, но постепенно ще се разширява и в по-малки селища

Германски дискаунт вериги продължават да навлизат на българския пазар. След като преди три години KiK обяви мащабната си експанзия у нас, сега още един бранд на дистрибуторския гигант Tengelmann ще отвори обект в страната, съобщава zapernik.com, цитирайки информация от "Капитал".

Става въпрос за германската верига TEDi, която на 9 март ще открие първия си магазин в „Перник плаза“, съобщи Димитър Спасов, управител на българското дружество, който преди това е бил и част от екипа на Kaufland и Billa в България.


Марката е известна с ниските си цени и предлага огромен асортимент от нехранителни стоки. Силата на TEDi е да предлага хиляди артикули – в магазина се продават стоки за декорация на дома, стоки тип „направи си сам“, дрогерийни и козметични продукти, стоки за домашни любимци, училищни и офис консумативи, детски играчки, парти аксесоари и други.

Създадена в Дортмунд от дистрибуторския гигант Tengelmann (собственик на Obi, Kik и др.), марката има близо 2700 магазина в Германия и няколкостотин клона в десет други европейски страни.

След Перник вторият TEDi в страната ще отвори на 7 април в Сливен. Седмица по-късно – и в Стара Загора, следват Пазарджик (20 април), втори обект в Сливен, както и втори в Перник (на 1 юни – отново в ритейл парк). През лятото ще има обект на веригата и в столичен мол, а също и във Варна.

Първоначално TEDi ще влезе в градове с над 50 хиляди жители, но постепенно ще се разширява и в по-малки селища. За 2023 г. сме планирали да отворим 10 – 12 магазина в Перник, София, Пазарджик, Стара Загора, Варна, Шумен, Добрич, Видин. Обектите ще са разположени на места с добър поток от клиенти – в ритейл паркове и търговски центрове, самостоятелно, на търговски улици, в пешеходни зони“, уточни Димитър Спасов за изданието.

Именно дискаунтърите са големите печеливши от поляризацията на потреблението, наричана още „ефект на пясъчния часовник“: отгоре има изразена тенденция към премиумизация, а отдолу – бясна надпревара за ниски цени. Във време, когато инфлацията принуждава много хора да търсят ниски цени, тенденцията навсякъде показва надмощие на дъното на пясъчния часовник.

Следете актуалните новини с БЛИЦ и в Telegram. Присъединете се в канала тук