Работното време на клиентските центрове на Овергаз в страната ще бъде частично променено заради Коледните и Новогодишните празници.
В работните дни за периода 24 декември &ndash; 2 януари 2012 година ще бъдат отворени офисите на улица &bdquo;Ралевица&rdquo; № 24 в квартал Бояна, София и улица &bdquo;Цар Освободител&rdquo; № 182 в Кюстендил. Останалите центрове за консултации в страната ще бъдат затворени. <br /> <br /> За сигнали за аварии или технически проблеми клиентите ще могат да се обръщат към диспечерския екип на компанията на телефон 0800 11 211. Линията е денонощна и ще бъде на разположение и през празниците.<br /> <br /> Единният информационен номер 0700 11 110 също ще бъде активен от 27-ми до 29-ти декември. През останалите дни клиентите могат да се възползват от автоматичното телефонно меню, за да проверят на сметката си или да въведат самоотчет. Същата информация &ndash; за сметки, фактури и самоотчети абонатите могат да получат на www.overgas.bg &ndash; програма &bdquo;Овергаз +&rdquo;.<br /> <br /> За да улесни максимално клиентите си, Овергаз предлага и няколко начина за безналично плащане чрез услугите &bdquo;Е-pay&rdquo; и &bdquo;B-pay&rdquo;. Може да се плати и на каса в клоновете на Български пощи, от разплащателна сметка в ОББ, ДСК или Райфайзен банк, или пък с директен дебит и по банков път с платежно нареждане или вносна бележка./БЛИЦ<br /> <br />