Не е вярно, че бутаме само постройки на хорицата в Несебър, каза министърът на регионалното развитие и блогоустройството в предаването "На четири очи". Той твърди още, че в Рибарското селище са съборени и незаконни постройки по 200 и повече квадратни метра и тепърва предстоят акции в Благоевград и другите места, където има незаконно строителство.
Аз не съм политик. Аз съм експерт, премиерът чака от мен работа. Премиерът ми дава сигурност, вицепремиерът гарантира стабилност. Ние сме един страхотен екип. Когато влезете в ресторант, има камери навсякъде. В моловете, в магазините, камерите са нявсякъде. Затова не мисля за това, че ме подслушват. Трябва да свикнем с тая мисъл. Аз нямам притеснения, когато водя разговори по телефона, притеснявам се от тези хора, които с мисленето си искат да ни върнат назад, каза Росен Плевнелиев.<br /> <br /> Може би, интересите са врагът, смята министърът. Много хора са свикнали да живеят на гърба на държавата, а не със собственото си предприемачество. Затова той не се съмнява, че го чакат скандали. Очаквам удари, но е важно какво ще свършим, заяви той. Защо ни карат да говорим за флашки, след като държавата трябва да работи, след като сме постигнали по-добри резултати в туризма, за пръв път селското стопанство изнася повече продукция?<br /> <br /> Тези, които искат пенсии, а не магистрали, трябва да знаят, че в България няма само пенсионери. Пенсионерите също искат магистрали и за своите внуци. Кой им плаща пенсиите?&nbsp;Тези, които имат нужда от магистрали. България има огромен шанс в близките десет години - ние нямаме задлъжнялост. Сравнете ни с Гърция, с Испания, с Португалия, призова Плевнелиев.&nbsp;<br /> <br /> Министърът &quot;за 20-и път&quot; по думите му&nbsp;опроверга изказванията на експремиера Станишев, че кабинетът &quot;Борисов&quot; е завишил цената на амтомагистрала &quot;Люлин&quot;. Те подписаха договор за 137.5 млн. а не 125 млн., тоест е оскъпен с четиредесет и няколко милиона и те самите са увеличили цената. През 2007, когато Станишев прави първа копка, няма стрително разрешение, то се получава на 6-ия месец и тогава естествено цената се увеличава. Не са махнали един стълб и когато идва ред да се строи тунел, това забавя строителството, оттам увеличава и цената, която е 227 млн.евро, а ние подписхме за 185 млн. Аз направих презентация в парламента, представих им анализ. Да го бяха прочели, заключи Плевнелиев.<br />