Пощенска банка спечели приза за най-добрата банка в банкирането на дребно в България за пети пореден път
Финансовата институция е отличена в престижните World Finance Banking Awards през 2022 г.
Пощенска банка спечели приза за „Най-добра банка в банкирането на дребно в България“ (Best Retail Banks, Bulgaria) за пети пореден път в конкурса World Finance Banking Awards през 2022 г.
Организатор на престижните награди, които бяха обявени в края на месец юли, е авторитетното международно издание World Finance, което следи и анализира световната финансовата индустрия, бизнес и икономика.
Устойчивата корпоративна политика на Пощенска банка, богатото портфолио от продукти и услуги, даващи добавена стойност, широката клонова мрежа, в съчетание с водещата ѝ позиция в сектора по отношение на подхода към иновациите, са сред предимствата, които открояват финансовата институция сред най-добрите на глобално ниво.
Ключов аспект за силното лидерство и успеха на банкирането на дребно, което Пощенска банка демонстрира през годините, се оказва и високото доверие от страна на клиентите, което свидетелства още за богатата дългогодишна експертиза на институцията.
„Отличието, което получаваме за пети пореден път, ни дава както повод за гордост, така и ни показва, че се движим уверено в правилната посока и се развиваме в унисон със световните тенденции и най-високи международни стандарти.
Бъдещето на банкирането е в персонализирания подход, който зависи от това колко добре познаваме нашите клиенти и техните нужди.
В Пощенска банка непрекъснато усъвършенстваме процесите си, въвеждайки най-новите технологични концепции, които ни позволяват да правим още по-прецизен анализ на поведението на потребителите и да им предоставяме финансови решения спрямо новите им желания и нагласи в точния момент.
Тази награда е изключително ценна за нас, защото стремежът ни е винаги да бъдем доверен партньор на клиентите си, развивайки непрекъснато портфолиото си от продукти и услуги, и покривайки техните най-високи очаквания.
Признанието да сме сред лидерите на пазара на финансови услуги ни дава допълнителен стимул и мотивация да продължаваме да разработваме максимално комплексни решения, които показват нашето специално отношение към клиентите и им помагат да реализират с лекота техните планове“, коментират от Пощенска банка.
Интегрирането на платформата Salesforce е категоричен пример за отличителния бизнес модел на Пощенска банка и допълнително основание за приза в конкурса.
Внедряването на системата превръща финансовата институция в първата такава в Югоизточна Европа с високотехнологично решение от подобен клас и е стратегическа стъпка, която позволява оптимизацията на взаимоотношенията с клиентите, достигайки ново ниво на обслужване и гарантирайки максималната им удовлетвореност.
Финансовата институция продължава да предлага модерни банкови продукти и услуги, които са без аналог на пазара и даващи добавена стойност на клиентите. Те са част от дългосрочната ѝ стратегия за развитие на дигитални решения и иновативни канали на банкиране за удобство на потребителите.
Пощенска банка е носител на награди и от друг престижен конкурс на авторитетното списание – World Finance Digital Banking Awards.
През 2021 г. институцията е отличена в двете категории за „Най-добра дигитална банка“ (Best Consumer Digital Banks, Bulgaria) и „Най-добро приложение за мобилно банкиране“ (Best Mobile Banking Apps, Bulgaria) за потребителите в България.
World Finance Magazine е печатно и онлайн списание, което осигурява цялостен обхват и анализ на финансовата индустрия, международния бизнес и световната икономика. Списанието, издавано от компанията World News Media в Лондон, е насочено към аудитория от професионалисти в областта на финансите, корпоративни и частни инвеститори, като обхваща широк спектър от теми за банковото и застрахователното управление.
От 2007 г. World Finance Magazine организира и едноименните ежегодни награди – World Finance Awards, които целят да отличат бизнес постиженията, успехите и иновациите в цял свят.