„Кауфланд България”, която има 50 магазина в България стана първата търговска верига в България, която премина границата от 1 милиард лева годишни продажби, пише „Преса”, като се позова на финансовия отчет на компанията за 2013 година.
От цифрите става ясно, че реализираните продажби за посочената година са за 1.069 милиарда лева. Заедно с допълнителните приходи, общите приходи са за 1.096 милиарда лева. Това е ръст от 10.2% в сравнение с 2012 година или в абсолютни цифри &ndash; със 100 милиона лева.<br /> <br /> Второто място по оборот в сектора е &bdquo;Метро България&rdquo;, следват &bdquo;Билла&rdquo; и &bdquo;Лидл&rdquo;. Хипермаркетите &bdquo;Метро&rdquo; почти бяха достигнали границата от 1 милиард лева продажби през 2008 година ,когато отчете оборот от 976 милиона лева, но след това започна да губи позиции.<br /> <br /> Другите две вериги &ndash; &bdquo;Билла&rdquo; и &bdquo;Лидл&rdquo; показват нарастване на оборотите, но са далеч от лидера по продажби. Първата верига има продажби за 490 милиона лева през 2013 година, а втората &ndash; 423 милиона лева за същата година. /БЛИЦ <br /> <br /> <br /> <br /> <br />