"Белла" е лидер в категорията "Храни общо" в класацията на най-добрите марки в сферата на потребителските стоки и услуги за 2009-2010 г. на Superbrands за България. Компанията е представена в каталога на глобалната организация с шест марки – "Белла", "Леки", "Перелик", "Сачи", "Томми" и "Фамилия", и е бизнес организацията с най-много създадени и развити в страната марки.
&quot;Много съм щастлива, че получаваме това отличие в навечерието на 15-годишнината на &quot;Белла България&quot;. От самото си създаване компанията се радва на широка популярност сред потребителите. Всекидневно нашите продукти стават част от живота на десетки хиляди българи. На всички тях бих искала да благодаря и да обещая, че и в бъдеще няма да изневерим на мисията си &ndash; да бъдем близо до нашите потребители, да създаваме и предлагаме продуктите, от които те се нуждаят&quot;, каза на официалната церемония по връчването на наградите изпълнителният директор на компанията Елза Маркова.<br /> <br /> &quot;Този успех дължим не само на маркетолозите, но и на служителите, над 3000 души, които ежедневно дават всичко от себе си компанията да предлага все повече ползи на потребителите&quot;, каза директор &quot;Маркетинг&quot; на &quot;Белла България&quot; Мая Герасимова.<br /> <br /> За първи път новото издание има и специално приложение - Responsible Superbands, посветено на обществената значимост на отговорния бизнес, в което &quot;Белла България&quot; е представена с проекти, посветени на устойчивото развитие на обществото, икономиката и опазването на околната среда, както и чрез програми на корпоративна социална отговорност, сред които водеща е изграждането на нови детски площадки в страната. /БЛИЦ<br />