"Белла" е марка номер едно сред храните в класацията Superbrands 2009-2010 г.
Елза Маркова
"Белла" е лидер в категорията "Храни общо" в класацията на най-добрите марки в сферата на потребителските стоки и услуги за 2009-2010 г. на Superbrands за България. Компанията е представена в каталога на глобалната организация с шест марки – "Белла", "Леки", "Перелик", "Сачи", "Томми" и "Фамилия", и е бизнес организацията с най-много създадени и развити в страната марки.
"Много съм щастлива, че получаваме това отличие в навечерието на 15-годишнината на "Белла България". От самото си създаване компанията се радва на широка популярност сред потребителите. Всекидневно нашите продукти стават част от живота на десетки хиляди българи. На всички тях бих искала да благодаря и да обещая, че и в бъдеще няма да изневерим на мисията си – да бъдем близо до нашите потребители, да създаваме и предлагаме продуктите, от които те се нуждаят", каза на официалната церемония по връчването на наградите изпълнителният директор на компанията Елза Маркова.<br /> <br /> "Този успех дължим не само на маркетолозите, но и на служителите, над 3000 души, които ежедневно дават всичко от себе си компанията да предлага все повече ползи на потребителите", каза директор "Маркетинг" на "Белла България" Мая Герасимова.<br /> <br /> За първи път новото издание има и специално приложение - Responsible Superbands, посветено на обществената значимост на отговорния бизнес, в което "Белла България" е представена с проекти, посветени на устойчивото развитие на обществото, икономиката и опазването на околната среда, както и чрез програми на корпоративна социална отговорност, сред които водеща е изграждането на нови детски площадки в страната. /БЛИЦ<br />