Райфайзенбанк: Всеки четвърти клиент използва мобилно банкиране

Всяка минута се правят по 8 трансакции, 2 от тях са плащане на сметки

Всеки четвърти клиент на Райфайзенбанк използва банкиране през мобилното си устройство. Само за периода на пандемията (март-юли) успешните регистрации в приложението RaiMobile са средно около 7 хиляди на месец, което показва, че всеки ден нови 233 души стават клиенти на мобилното банкиране.

Сред потребителите на RaiMobile преобладават мъжете (56%) и хората между 25 и 40 години. „Не е изненада, че по-младите хора проявяват интерес към новите технологии и предпочитат да банкират мобилно.

Именно към тази целева аудитория са насочени усилията ни да предлагаме съвременни дигитални решения за дистанционно банкиране, но забелязваме, че и все повече хора от по-високия възрастов сегмент се възползват от тях.“, коментира Мариела Атанасова, директор Индивидуално банкиране в Райфайзенбанк.

Близо 330 хил. са направените трансакции през мобилното банкиране в рамките само на един месец (юни). Всяка минута клиентите на Райфайзенбанк правят средно по 8 трансакции през RaiMobile, като близо 2 от тях са плащане на сметка за ток, вода, телефон и др. Повече от 20 хиляди са абонирани за една от новите функционалности – бърз превод към телефонен номер.

През мобилното банкиране на Райфайзенбанк могат да се открият банкова сметка и карта само чрез натискане на бутон „Стани клиент“ и попълване на форма с минимално изисквани лични данни. Потребителите се възползват още от възможността за управление на карти, с която за по-голяма сигурност те могат да се заключват, когато не се използват.

Скоро обновената версия на RaiMobile ще включва опция за анализ на разходите. Това ще помогне на потребителите да управляват по-ефективно своите средства.

RaiMobile продължава да бъде в топ 5 на най-сваляните приложения за мобилно банкиране във финансовия сектор в България, според данни на платформата AppAnnie. То е лидер по отношение на рейтинга, благодарение на непрестанно внедряваните нови функционалности.