Българският бренд The King, продаван изключително успешно в Близкия Изток и Европа, става все популярен и на азиатските пазари, съобщиха от компанията-производител „Кингс Табако“
<strong>Портфолиото на компанията беше представено на световното изложение Inter-tabac Asia в Манила. <br /> <br /> </strong>Азиатските търговци проявиха най-голям интерес към мъжките марки на &quot;Кингс Табако&quot;. &bdquo;За нас този факт не е учудващ, тъй като в азиатските държави пушачите са предимно мъже. За това отидохме на изложението с нагласата, че акцентът ни ще бъде поставен върху марките, предпочитани от силния пол&rdquo;, обясниха от &quot;Кингс Табако&quot;. <br /> <br /> При сериозната конкуренция на 60 производители от 25 държави, участващи в изложението, предимствата на българските тютюневи изделия бяха оценени от ценители и търговци. <br /> <br /> &bdquo;Отзивите за продуктите с марката The King бяха, че цигарите се отличават с плътен и силен аромат и автентичен ориенталски вкус. За нас е особена чест да чуем, че марката ни се приема добре в държави, които имат традиции в употребата на тютюневи изделия&rdquo;, допълват&nbsp;от &quot;Кингс Табако&quot; <br /> <br /> Компанията е известна като един от новаторите в бранша. През миналата година тя пусна на пазара първите по рода си опаковки от 10 броя 100-милиметрови цигари. Малко по-късно опаковките на стандартните кутии бяха променени с така наречените &bdquo;round corner опаковки&ldquo; (със заоблени ъгли). <br /> <br /> След месец предстои да се появи първата в света round corner кутия за 10 цигари за марката The King. <br />