Когато и да са ме спирали при нарушение, налагаше се да плащам и глобите - пари нито веднъж не са ми искали. Това призна председателят на съвета на директорите инж. Лазар Лазаров пред Диана Найденова в рубриката "Карай направо" по Нова телевизия. Двамата обиколиха опасните участъци от националната пътна мрежа.
&bdquo;Това е ако ходим на море, в началото на юни. За юли и за август премиерът нареди тапите да са минимални&rdquo;, казва Лазар Лазаров.<br /> <br /> Той бе готов да се обзаложи с Диана Найденова, че от април до юни - юли щели да станат ремонтите на пътната мрежа в посока морето. &bdquo;Състоянието на тези отсечки е наистина ужасяващо и хората които пътуват, го виждат и приемат го с разбиране&rdquo;, казва Лазаров. <br /> <br /> Шефът на АПИ се оплака от журналисти, които написали наскоро, че пречили &quot;знаците за украса&rdquo; на опасен мост с оживен трафик, който според него е с дупка, която е 50 м над земята. &bdquo;Ако някой беше паднал с кола там, тогава щеше да бъде обратното &ndash; да ни питат, защо не сме го обезопасили&rdquo;, казва Лазаров.<br /> <br /> По думите му след първия сняг нямало нови участъци, които да са в дупки. &bdquo;Ще видите участъци, които са на две години и са в перфектно положение&rdquo;, обяснява шефът на АПИ. Той твърди, че е пристрастен относно разходите за пътищата, които са приоритет на правителството на Бойко Борисов. Лазар Лазаров не крие, че винетките у нас са твърде евтини и разходите не са достатъчни, тъй като дори от пътния данък средствата &quot;не отиват в АПИ&quot;. <br /> <br /> По думите на Лазар Лазаров приходите от пътищата не са малко. &bdquo;Хората, които казват, че асфалтът не се яде, не са прави, защото пътният сектор създава много работни места!&rdquo;, коментира шефът на пътната агенция.<br /> <br /> Директорът на пътното ведомство твърди, че дори хората в Северозападна България нямали право да се оплакват. &bdquo;Защото като правим някои пътища в Централна България, интертни материали например ги караме от този регион &ndash; от Северна България, а това са пак разходи за местната работна ръка&rdquo;, категоричен е Лазаров. <br /> <br /> Шефът на АПИ твърди, че не се краде в пътностроителния сектор. &bdquo;Ако се краде, то реално няма какво да се слага на пътя. Защото строим десет пъти по-евтино от една Германия&rdquo;, прави груби сметки Лазар Лазаров.<br /> <br /> Според него &bdquo;един камък струва при нас на същата цена, както и в същата Германия, но пък поне 6 пъти по-ниски са разходите за труд&rdquo;: &bdquo;Затова изграждаме по-евтино, но няма как да се взимат пари под масата, има конкурси&rdquo;. <br /> <br /> Според него имало и дъмпинг от страна на съмнителни компании: &bdquo;Идват такива, чиито мениджъри нито съм виждал, нито съм ги чувал!&rdquo;. Лазаров твърди, че винаги е признавал, че е &bdquo;лобист на българските пътностроителни фирми&rdquo;. <br /> <br /> Той призна, че взимал само 2 000 лв. заплата, но пък карал добра не само служебна, но и лична кола: &bdquo;Работил съм преди в частния сектор. Не съм работил в пътния сектор, не лобирам за такива фирми&rdquo;. <br /> <br /> <br /> <iframe width="510" height="315" frameborder="0" src="https://vbox7.com/emb/external.php?vid=18294093f9" allowfullscreen=""></iframe> <br />