Силва Зурлева пред БЛИЦ: Никога не сме били заплаха за bTV!
- Безумни са твърденията, че Нова тв застрашава пазара
bTV Media Group внесе жалба в КЗК срещу Нова Броудкастинг Груп за нелоялна конкуренция. Искането е за провеждане на рекламна политика в противоречие с добросъвестната търговска практика през продължителен период от време 2009-2012 г. Тогава според шефовете на bTV рекламното време на медията е предлагано на дъмпингови цени на подбрани клиенти.
“Атаката срещу нас е очаквана, но нелогична. Ние сме втори на пазара, колкото и да не ми се иска това и не мога да разбера откога вторият на пазара може да определя рекламните тарифи на първия”, каза за БЛИЦ членът на борда на директорите на Нова Броудкастинг Груп Силва Зурлева. Според нея атаката на bTV е отговор на жалбата до Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) срещу рекламната политика на bTV, подадена преди половин година.<br /> <br /> “Безумни са твърденията, че застрашаваме пазара. Когато през 2002-2003 г. се водеше войната срещу нас, за да не получим национален лиценз, отново ни обвиниха във всички възможни грехове. Ние никога не сме били заплаха за никого, най-малкото защото имаме много по-малък пазарен дял от преките си конкуренти”, каза още Зурлева.<br /> <br /> Маркетинг данните за изминалата година показват, че bTV медия груп и Нова Броудкастинг Груп владеят почти 90 % от тв рекламата у нас. От тях обаче 2/3 се падат на bTV, което според останалите медии се дължи на нечестни игри и хищнически бизнес похвати. <br /> <br /> “Жалбата на bTV до КЗК е пиар ход, защото няма правна стойност. Единствената й цел е да отклони и останалите големи рекламодатели от “тортата” на Нова тв”, твърдят маркетинг специалисти.<br /> <br /> <strong>Надежда НЕНОВА, БЛИЦ</strong>