Рекламата на българския туризъм ще се излъчва по Eurosport, Euronews, National Geographic Channel и Discovery Channel. Проектът на стойност 7 501 480 лева се финансира по линия на Оперативна програма „Регионално развитие”.
Това съобщиха от Министерство на икономиката и енергетиката. <br /> <br /> В три клипа страната ни ще рекламира зимните и летните си курорти, еко и селския туризъм, културното наследство и забележителности. Клиповете ще бъдат излъчени 3 166 пъти на две вълни - от 6 септември до 26 декември 2010 г. и от 31 януари до 27 март 2011 г. <br /> <br /> Допълнително се предвижда да бъдат реализирани и онлайн кампании на интернет сайтовете на Eurosport, Euronews и National Geographic Channel. <br /> <br /> Целта на рекламната кампания е пред повече от 608 млн. домакинства от Европа и света да се покажат възможностите за почивка в България, нейната древна култура, исторически и архитектурни паметници, минерални източници и красива природа. <br /> <br /> Кампанията трябва да съдейства и за повишаване информираността за страната ни като туристическа дестинация, която предлага сигурност и спокойствие за своите гости. <br /> <br /> Рекламните клипове ще звучат на пет езика &ndash; български, английски, немски, френски и руски. Те са с продължителност от 30 сек. и ще бъдат излъчвани в най-гледаните часове от денонощието. <br /> <br /> Допълнително ще бъдат заснети репортажи за предаването Sport Trips на Eurosport, за представяне на два града от България в рубриката Metropolitans на Euronews с рекламна заставка за Eurocities и кратък репортаж за културното наследство и природните забележителности в България от National Geographic Channel. <br /> <br /> Условията за излъчване на рекламните клипове са преференциални и са договорени от МИЕТ директно с централите на четирите телевизионни канала. /БЛИЦ<br />