В моловете е страшно, заформиха се истински мелета заради ударни намаления

Най-много клиенти има вечер след 17.30 ч., когато за пробните има дълги опашки, а най-спокойно е около 14 ч.

Магазините започнаха да разчистват коледните пуловери с ударни намаления за по 5 лв. бройката, пише „Телеграф“. Заради големите промоции в търговските обекти на моловете се заформиха истински мелета.

„Хората взимат по 8-10 артикула наведнъж, надпреварват се за пробните, ровят в дрехите, за да намерят търсения размер. След това почти никой не подрежда и се получава голяма бъркотия“, споделиха продавач-консултанти.

По думите им най-много клиенти има вечер след 17.30 ч., когато за пробните има дълги опашки, а най-спокойно е около 14 ч.

Цени

Надпревара с промоциите върви във всички магазини за конфекция и обувки. Някои са свалили цените до 3,50-4,50 лв. за детски дрешки, 5 лв. за дамски пуловери и 7 лв. за мъжки ризи. Сака, които преди са стрували по 50 лв., в момента могат да се намерят за 25 лв. Панталоните вървят по 40 лв., намалени от 80 лв. На някои места отстъпките стигат и до 70 на сто.

Сред най-намалените стоки са пуловерите по 5-6 лв., блузите с коледни мотиви по 7 лв. и пижамите от две части с елени и снежни човеци за по 10 лв. С отстъпка са и всички зимни аксесоари като шапки, шалове, ръкавици. Якетата и палтата са надолу с по 20 лв. и в момента може да си намерите връхна дреха за 70 лв. с предишна цена от 100 лв.

Блясък

Повечето официални рокли, които около Коледа и Нова година бяха сред най-скъпите дрехи, в момента се предлагат с огромни намаления. Блестящи празнични сетове с пайети от пола и топ могат да се купят за 35 лв. За същата сума се продават и светещи блузи с мъниста, официални сатенени ризи и панталони. Празничните рокли също вървят по 35 лв.

Допълнително

За да бъдат адекватни на конкуренцията, много от търговците обявяват и допълнителни отстъпки на вече намалените артикули. Така ако купите тениска с промоционална цена от 20 лв., чорапи за 2 лв. и спортно долнище за 40 лв., на касата ще получите допълнително намаление от 10 процента върху цялата сума на покупката.

Други предлагат популярната промоция „три за две“ - идеята е клиентът да вземе три пуловера например, но накрая да плати само два от тях. За лоялни клиенти, които имат карта към съответния магазин за намаление, има и допълнителни промоции.

Заради огромните отстъпки във физическите магазини някои онлайн бутици са обявили и безплатни доставки до края на януари. Повечето намаления са валидни до 27 януари.

Следете актуалните новини с БЛИЦ и в Telegram. Присъединете се в канала тук