Вагон-убиец ръждясва на гара "Подуяне", съобщава Би Ти Ви. Последните две години на този вагон са станали четири инцидента. При тях трима тийнейджъри са получили досега тежки изгаряния от токов удар.
Вагонът е на гарата от години, а жертвите могат да станат и повече. Последните ударени от ток оживяват. Свидетели на всеки такъв случай са работещите в близък магазин. Върху фаталния вагон всеки ден се качват деца, за да си играят. &quot;Миналата година имаше пак инцидент. Пак беше дете, което загина впоследствие с 80% изгаряния. По-миналата година пак се беше случило така&quot;, разказва очевидец. <br /> <br /> Последният оцелял от вагона-убиец е Краси. 21-годишното момче е с 30% изгаряния. Претърпява две операции, очаква го трета. &quot;Качих се горе, седяхме, говорехме си. По едно време усетих, че цялата ми лява страна гори и започнах да се гася. Боляха ме много краката и ръцете. Половината бях изгорял. Бях с още едно момче и едно момиче, на 18 и 17 години. Момчето от ударната вълна изпадна директно от вагона. Беше като на сън. Като се събудих, не знаех какво се е случило. Седяхме си, слизах надолу, после се качих пак горе. И все едно съм бил заспал за 2-3 минути. Паднал съм на рампата&quot;, разказва Красимир Гьошев. <br /> <br /> Тримата младежи, които бяха ударени от ток преди две седмици са на 21, 18 и 16 години. Най-малкият е ученик в близкото до гарата училище.<br /> <br /> От държавната компания &quot;Железопътна инфраструктура&quot; са наясно, че вагонът е причинил не един инцидент. По информация на компанията обаче инцидентите ставали не заради детска небрежност, а с цел кражба. <br /> <br /> &quot;Ако човек има желание да се качи на вагона, той не може да бъде спрян&quot;, заявява Стоян Стоянов, директор на поделение електроразпределение в НКЖИ. &quot;Има инциденти. Те не са с деца. За тази година са два инцидента. За миналата година имаме също два инцидента на лица, които са попаднали под напрежение&quot;, допълни Стоян Стоянов. Той добавя, че &ldquo; се изисква достатъчно време и организация, за да бъдат бракувани и ликвидирани опасните вагони. Те в момента като гаражни коловози се използват и очакват своето продаване и предаване на скрап&quot;.<br /> <br /> Токът на мястото обаче няма как да бъде спрян, тъй като мрежата е така секционирана, че да се упражнява транспортна дейност на другите коловози. /БЛИЦ<br /> <br /> <br />