Винпром “Пещера” представя нови продукти и мощности
В тазгодишното издание на &ldquo;Винария&rdquo; ще вземат участие само най-силните компании у нас. Най-престижното ни изложение в сектора на винопроизводството стартира на 23 февруари по традиция в Международен панаир Пловдив и е посветено на иновациите и модерните бизнес практики, които въпреки кризата подпомагат икономиката на страната. Водещите производители в различните браншове ще заложат на иновации и нови технологии, продукти и проекти за развитие. Те ще представят страната ни пред най-големите международни партньори, поради което тази година на &ldquo;Винария&rdquo; не намериха място множество малки производители и винпроми, които няма с какво да се похвалят. <br /> <br /> Лидерът в производството на вина и високоалкохолни напитки у нас традиционно ще заеме почетното място в палата номер 11. Официалната делегация и всички гости ще бъдат посрещани първо от бляскавия щанд на винпром &ldquo;Пещера&rdquo;, който тази година е под мотото &bdquo;Още една крачка напред&rdquo; и отново обещава да е зрелищен. Като най-голям винпром и наложен роден и световен производител, компанията е подготвила за своите партньори и всички гости на &ldquo;Винария&rdquo; множество нови продукти. Именно на изложението за първи път ще се дегустира и новата марка вина на компанията, чиито старт експертите планираха за най-престижното изложение, като комплимент към организаторите му и факта, че всяка година избират именно винпром &ldquo;Пещера&rdquo; да е лицето на международно признатата &ldquo;Винария&rdquo;. <br /> <br /> Изненадите на лидера обаче не спират до тук. Компанията вече потвърди и слуха, че през 2010 година е инвестирала в прилагането на иновативни технологии за развитието на своите продукти и отново на &ldquo;Винария&rdquo; те ще бъдат представени за първи път. Сред тях са и лидерите по пазарен дял у нас ракия &bdquo;Пещерска&rdquo;, водките и др. Освен с още по-добри вкусови и качествени показатели, продуктите на компанията скоро ще изгреят и в нов дизайн. Някои от тях са с напълно нова визия и имидж, други са подобрени според нуждите и очакванията на потребителите, коментираха от мениджмънта на винпром &ldquo;Пещера&rdquo;. Зад тях седят най-наложените световни агенции, които ще бъдат представени в рамките на &ldquo;Винария&rdquo;, както и множеството инвестиции в капацитета и техническата база на компанията от създаването й до днес. <br />