Най-популярната марка майонеза у нас получи поредно признание на Годишните награди за благотворителност и корпоративна социална отговорност на списание Business Lady – „Златно сърце”.
&bdquo;Краси&rdquo; получи отличие в раздел &bdquo;Цялостна социално отговорна политика&rdquo; за проекти в помощ на пострадали сънародници от бедстващи райони на страната, които бяха реализирани целево за Хасковска област и село Бисер, както и за традиционната подкрепа за Сдружение на хора с увреждания &bdquo;Надежда за достоен живот&rdquo;, Националната асоциация на сляпо-глухите в България и Домашен социален патронаж.<br /> <br /> Организаторите се стремят да дават публичност на усилията на компании, НПО, институции и физически лица, подкрепили различни каузи със социален и обществено значим характер, като по този начин послужат за пример и мотивират все повече компании и личности да се включват в подобни инициативи. Наградите се присъждат за инициирани, реализирани и подкрепени обществено значими кампании и различни каузи. <br /> <br /> Тази година &bdquo;Краси&rdquo; стана &bdquo;Любима марка&rdquo; в раздел &bdquo;Млечни продукти&rdquo; и &bdquo;Българска марка&rdquo; на престижната потребителска класация. Производителите от Пловдив получиха отличие и от Глобалната организация на Superbrands, признавайки &bdquo;Краси&rdquo; за успешна марка, която се отличава и доминира над останалите в рамките на националните пазари.<br /> &nbsp;