Граждани, пътували с “Ентуртранс”, предупреждават за стари бусове, за нелюбезен персонал и за катастрофи
<em>БЛИЦ влезе във форумите (journey.bg, islugan.bg), където граждани, пътували с &ldquo;Ентуртранс&rdquo;, фирмата- собственик на катастрофиралия автобус, споделят впечатления от пътуването си. Повечето от коментарите са изключително критични към обслужването, към старите автомобили и към персонала. Предоставяме ви най-характерните от тях в автентичния им вид. От тях се вижда, че проблемите на фирмата не са от днес. </em><br /> <br /> 4 юни 2008 г. &ldquo;Край!!!!!!!!!! Ентуртранс наистина прекалиха...долна мръсна турска фирма... само взимат парите на хората и ги блъскат по пътищата, случката на 11.11.2007 утрепа рибата, от 9 вечерта до 6 сутринта сме чакали 12 човека пътуващи от Свищов към Бургас, сме чакали в студения автобус заседнали в 1 метър сняг между Суха река и Сливен, и никой полицай не дойде да помогне на премръзналите пътници, тъй като всички &quot;не бяха в този район&quot;. Ами ок, нека умрем, а те не са в този район... Шофьорът на Ентуртранс беше предупреден, че няма да има снегорин до Сливен, и че има адски много сняг, имаше избор да ни настани в мотел или да спим в автобуса, но стремежът към пари или не знам какво...просто край!!! историята е доста дълга, но съм заета да я разказвам цялата...&rdquo;<br /> <br /> 16 август 2009 г. &ldquo;Никога повече няма да пътувам с Ентуртранс! Тази фирма наистина прекали &ndash; и преди съм забелязвала някои нередности, но днес в автобуса Бургас &ndash; Русе бяха пуснали десетина правостоящи, уж защото било станало дублиране на билетите. Кой би повярвал на такава глупост! По-ясно е от бял ден, че става дума за най-долно печелбарство. Плащаш си по 26-28 лева билет и те возят като добитък. Аз лично пътувах 2 часа на земята в претъпкан средно голям автобус. Нямам думи, как никой не се оплаква, никой не ги санкционира, след като по този начин те рискуваха живота на пътниците си. Съмнявам се да се случва за първи път да качват повече хора, отколкото имат места в 20 и нещо местния си автобус.Да не говорим, че шофьорът през почти цялото време пушеше, говореше си с един пътник и от време на време отговаряше по джиесема си, естествено без хендс-фри. Съветвам ви да избягвате тази фирма!&rdquo;<br /> <br /> 26 август 2009 г. &ldquo;Ентуртранс &ndash; никога! С тях само проблеми! Да не забравяме, че имаше и няколко катастрофи с техните автобуси!&rdquo;<br /> <br /> 15 септември 2009 г. &ldquo;Това е пълна пародия на автобусна компания. Нямам думи да изразя разочарованието си от пътуването Созопол-Пловдив. Толкова нелюбезен персонал не съм срещала, вулгарни и надменни шофьори се отнасят с пренебрежение към пътниците. И най-абсурдното &ndash; в град като Пловдив се спира на някаква улица отново без да се уведомяват пътуващите за Пловдив, че това е тяхната спирка. На въпроса на коя автогара спирате в Пловдив, отговорът беше &ndash; ние вече спряхме, при което автобусът спря на излизане от града и ни стовари като картофи. Това ли е европейското ви обслужване? Пропътувала съм половин Европа, но такова чудо ми се случва за първи път. Това е жалко и неприемливо. Съветвам всички бъдещи клиенти на тази фирма да си изберат по-удобно и комфортно пътуване, за да са сигурни, че ще стигнат избраната от тях посока.&rdquo; <br /> <br /> 5 февруари 2010 г. &ldquo;По линията Бургас -София с начален час на тръгване 5.30 на 15.02.2010 в силен дъжд, автобусът дойде в 5,40 и течеше като лейка. Водата се лееше от лампите (да, от лампите) върху седалките. Отделно, че нямаше парно, а като екстра шофьорите им дори трудно говорят български. Never again Enturtrans!<br /> <br /> 8 юни 2010 г.&rdquo;Пътувах в посока Габрово-Бургас за 4 часа, а в посока Бургас-Габрово за 5.30 часа, като на връщане се оказа, че резервираното място на билет отиване-връщане е дублирано от офиса в Бургас. Тръгвайки от офиса в Бургас рейсът изненадващо се оказа с обиколка из краен квартал на Бургас, за да зареди гориво на някаква мижава бензиностанция. След 2.30 часа пътуване спряхме (поне беше бензиностанция, а не на сред полето), за да почива автобусът. Пристигнахме с Сливен с половин час закъснение, и при обявена 10 минутна почивка се оказахме още 20 минути, седейки на място в напеченото от слънцето автобусче. Шофьорите са пушачи и забележките, че пушенето не ни се нрави, тях не ги впечатлява. Имахме двама пушачи, които още на 2 минута след потеглянето лапваха цигарите. Хубаво бе, че до Казанлък вторият шофьор спеше и ни спести малко цигарен дим. В Казанлък се появи нова изненада - въпреки недостига на кислород в автобусчето бяха качени и правостоящи. На оплакването, че е задушно и няма климатик, че закъсняваме много - отговорът бе, че те са само работещи и не могат да предадат оплакванията. Да сме намерили фирмата и там да се жалваме.<br /> <br /> 20 януари 2011 г. &ldquo;Пътувах с тях вчера 5.30 сутринта. Без никакво парно и никакви светлини (на габарити). В 5.30 е много тъмно и много студено...изживях един кошмар. След 3 часа път и хиляди разговори с 112, рейсът случайно бе спрян от КАТ и след нашите оплаквания бе спрян и от движение. От там всеки се спаси...лично аз с такси от Стара Загора до Пловдив.....Как да не се оплаквам ...кажете..?&rdquo;<br /> <br /> 5 май 2010 г. &ldquo;Не пътувайте с Ентуртранс - дестинация София- Бургас- Приморско- София. Не пътувайте с тази компания! Да не говорим, че един от автобусите катастрофира преди няколко дни, защото, давайки назад НЕ ВИДЯ АВТОБУС ИДВАЩ ЗАД НЕГО и това забави пътуването с два часа. С две думи- ако тръгнете в 10.30 ч от София, ще бъдете в Созопол в 19 ч.&rdquo; <br /> <br /> 05.02.2009 г. &ldquo;Катастрофа.... Не звучи странно за Ентуртранс. Аз лично знам за 3 техни катастрофи, пияни шофьори и така нататък. Ако имате възможност да ги избегнете - направете го. С тази компания само в краен случай. Само краен.&rdquo;<br /> <br /> 10.02.2009 г. &ldquo;НИКОГА! НИКОГА! Използвам ги в краен случай и винаги има фалове. Купувам си билет поне 3дни по-рано, трябва да ме качат от Айтос, НО- 1път не спряха, 2 пъти са ми препродали билета или просто са настанили друг пътник на моето място, багажът ми пада от багажника. През лятото климатикът не работи и постоянно слушат чалга. ОТВРАТ Е! НИКОГА НЕ ПЪТУВАЙТЕ С ТЯХ!!!!!!&rdquo;<br /> <br /> 10.02.2009 г. &ldquo;Преди 2 години пътувахме с тях до Китен, отиване и връщане-беше ПЪЛЕН УЖАС и в двете посоки. На връщане имаше хора, които ги караха да сядат на трикраки столчета, защото не са си сметнали местата. Освен това имаше прикачване в Бургас. Пътувахме от Габрово &quot;директно&quot; за Китен.&rdquo;<br /> <br /> 11.02.2009 г. &ldquo;Преди седмица и аз пътувах с въпросната фирма София-Бургас,за което платих 28лв,на връщане пътувах пак с тях ,но до Пловдив и билетът ми струваше 25лв. Попитах ги защо има такова несъответствие, но служителките само вдигат рамене и не дават адекватен отговор. От София за Бургас автобусът спря за почивка на 4-тия час от пътя в Нова Загора в някакво долнопробно бистро, не му помня името. Предполагам, че шофьорите си харесват това заведение заради безплатните супи и кебапи, които им дават. Но за нас пътниците това е най-неудобната спирка- не продават вестници, няма банкомат, тоалетните са мизерни ,няма интернет, няма избор на закуски .Всички тези неща ги предлагат вериги от заведения по магистралата, но незнайно защо господа шофьорите си гледат техния интерес, макар че ние им плащаме заплатите.&rdquo;<br />