Жесток скандал с автобус на "Юнион Ивкони" за Франция! Пътници блокирани 17 часа на бензиностанция без парно, зъзнат деца и инвалиди!

Наши съграждани са преживели кошмарно пътуване към Франция. Те все още са в автобуса и мръзнат, след като са имали много неприятна случка.

Фирмата "Юнион Ивкони" е организирала пътуване от България до Франция. Автобусът обаче се разваля по път. Нашите съграждани са блокирани на бензиностанция 17 часа, докато дойде втори автобус, който да си закара до дестинацията им. 

"С автобуса, който ни изпратиха, михахме Хърватия, влязохме в Словения и той се развали. Вторият автобус също се счупи. Никой не знае защо. Водачите успяха нещо да направят и тръгнахме отново, но ние се притеснявахме през цялото време дали той няма да се развали. Има жена с малко дете, дете на три години и момиче-инвалид", заявява Анка Стоянова пред bTV, която и в този момент се намира в автобуса.

"Парното не работи във втория автобус. Всички стоим и мръзнем дори и в момента. Сега пътуваме, в Италия сме, някъде около Венеция и пътуваме опаковани", признава тя.
 
"И вторият автобус дойде от България. На бензиностанцията, на която се развали първия автобус, получихме вода от 500 мл., един хотдог и за обяд по един сандвич. Не е ясно кога ще пристигнем във Франция. Водачът казва, че не знае кога", заяви Анка Стоянова.
 
"Половината пътници в автобуса са за Лион. Никой не ни е казал, че ще минем още 1000 км., за да стигнем до Лион обаче. Ние сега трябва да минем Монако, Ница, Марсилия и чак тогава ще стигнем Лион. Като си взимах билета, дори и като го заверявахме, не ни казаха какъв ще е маршрутът. Билетът съм си го взела още ноември. Никой обаче не каза, че ще пътуваме в извънреден автобус", заяви тя.

"На пътниците бяха раздавани стекове с цигари, но аз не съм взимала. Раздадоха първо, после си ги събраха. Водачите раздаваха стековете. Не се случва това за първи път. Това е просто като услуга към водачите", разкри още пътничката.

В ефир се включи и представител на фирмата "Юнион Ивкони". По телефона с Антон Хекимян разговаря директорът за връзките с обществеността Весела Смилец: "„Смятам, че изречените думи са доста силни. Част от тази информация аз не притежавам. След получаване на информация за проблема, който е възникнал по път, е изпратен резервен автобус. Всички са реагирали съобразно метеорологичната обстановка в Европа. Автобусите ни са доста нови. Не мога точно да ви кажа на колко години са", заяви тя.

"Нямам информация на хората да не им работи парното. Знам, че пътуването продължава добре, въпреки закъснението", добави Смилец.

"Има много пътници нашата компания и са били извозвани допълнително. Това е извънреден курс. Не знам дали има подобно заобикаляне, но искам да кажа, че пътниците са били настанени на топло място и два пъти им е била раздавана храна, топли напитки и вода", оправда се тя.

"Пътниците са получавали своевременна информация за всичко. Клиентите е трябвало да се уведомени, че ще заобикаля автобусът.
Стековете с цигари, които са раздавани, ме озадачават. Искам и още някой пътник да го каже това" завърши Смилец.