ПП удариха всички в земята, ето какви луди пари дават за реклама ТАБЛИЦА
Само за седмица Кирил Петков и Асен Василев са отделили над 18 000 лева, за да се промотират в социалните мрежи
От началото на кампанията ПП води класацията за изхарчени най-много средства за реклама в социалните мрежи. Само за седмица Кирил Петков и Асен Василев са отделили над 18 000 лева, за да се промотират. Това показва проучване на Михаил Мишев, пише "Труд".
От него става ясно също, че ГЕРБ са дали 4800 лева за реклама, като се концентрират по страниците на местните им структури.
Истинска изненада за момента се оказват от ДБ, които са свили многократно бюджета си за реклама във Фейсбук. През изминали кампании те бяха водещи с над 100 000 лева, като този път са се свили до едва 3000 лв.
Традиционно ДПС не разчита на социалните мрежи и не са платили нищо. Впечатление прави, че по същия начин процедират и от „Възраждане“. БСП също не залагат толкова на промотиране в социалните мрежи и са отделили едва 2000 лева.
Следете актуалните новини с БЛИЦ и в Telegram. Присъединете се в канала тук