ВМРО: Матурите в детските градини се въвеждат, за да се разпределят бюджети без цел и мисъл за подобряване на образователната система
И това отново е за сметка на невинните ни деца!
Това е поредното безумие и то в навечерието на най-светлия празник – 24 май - денят на светите братя Кирил и Методий, на българската азбука, просвета и култура и на славянската книжовност.
Ние от ВМРО сме категорични, че това е поредната гавра на безродната „експертиза“, която трайно се загнезди в МОН последните три години.
Матури в детските градини?! Децата в детските градини ще бъдат изпитвани и в следствие на това ще бъдат приети или отхвърлени от желаното от родителите училище в първи клас.
Безумието на чиновниците е на път да забие поредния пирон в ковчега на българската образователна система. С непрестанните тестове и атестации тя генерира вече цели поколения от деца, които се приспособяват да отговарят на изпити и въпроси, но не и да трупат реални знания. Това вече дава тежко отражение в обществото ни. Дълбоката демографска криза и състоянието на образованието буквално поставят на карта оцеляването на нацията.
Министерството на образованието обаче не се интересува от това. То се интересува от разпределяне и делегиране на бюджети. Матурите в детските градини са точно за това - за разпределяне на бюджети. Сметката, разбира се, ще бъде платена от родителите и децата.
Ето защо ВМРО настоява държавата да се върне в образованието, включително и в детските градини, където върху децата се прилагат знайни и незнайни методи на обучение и възпитание, вкл. повлияни от извратените ЛГБТИ+ идеологии, прокарвани от присъдружните на ведомството НПО.
В следващия парламент ВМРО ще работи за:
- Намаляване на административната тежест в работата на учителите в предучилищното и училищното образование;
- Материално стимулиране на творческия подход и иновативните методи на обучение;
- Гарантирано спазване на целите на ЗПУО по отношение на патриотичното възпитание и приобщаващата роля на българския език;
- Повишаване на нивото на ефективност в учебния процес чрез моделиране и въвеждане на практики, които изграждат функционални знания и умения в децата;
- Изваждане от учебните програми на всички ненужни и безполезни форми на обучение, които не са съобразени и не са пригодени към качественото включване в обществения живот на учениците, излизащи от системата на средното образование;
- Приобщаване на бизнеса към ефективния учебен процес;
- Стимулиране на професионалната квалификация на учениците;
- Въвеждане на задължително гражданско-правно образование, което да даде основите на обучението за правата и задълженията на всички български граждани.