Загиналият на "Тракия" Чанко оставя вдовица, двама синове и внуче
На тираждията са му оставали само десетина километра до крайната му точка, преди да е заспал и да се е блъснал в стълб
Чанко Димитров от бургаския ж.к. "Славейков" е шофьорът, който загина в тежката катастрофа на АМ "Тракия", пише Глас нюз бг.
По непотвърдена информация той е заспал зад волана и така се е блъснал в бетонен стълб – част от конструкцията на пътен възел Ветрен. Както стана ясно, жестокият инцидент е станал малко след полунощ на АМ "Тракия", 358 км. в посока Бургас.
55-годишният бургазлия е доставял гуми за Грузия. Оставали са му не повече от 10 километра до крайната точка – Бургас. Чанко Димитров оставя вдовица, двама големи синове и внуче. Приятелите му го описват като добър и весел човек.
Бургазлията имал дългогодишен опит като професионален шофьор на товарни автомобили, съобщиха негови близки, пише Флагман.бг.
Все още въпрос на уточняване от разследващите е началната точка, откъдето е тръгнал шофьорът и колко часа е пътувал без почивка.
Снимка: Флагман бг
Те са шокирани от трагедията. „От години кара тирове, безупречен шофьор е, но явно умората си е казала думата. Все пак е шофирал с часове. Много жалко“, каза приятел на Чанко, който пожела да остане анонимен.
Според данните, след разтоварването на гумите, които били втора употреба, шофьорът трябвало да се прибере у дома.
Часове след трагедията запознати със случая твърдят, че се налага Прокуратурата и Инспекцията по труда да влязат незабавно на проверка във фирмата на работодателя му.
Става дума за бизнесмен от грузински произход, който живее отдавна в Бургас, а на негово име се водят няколко фирми.
Тези фирми били свързани с транспорт с товарни автомобили на коли, гуми и авточасти - втора употреба към Грузия.
Не е тайна в шофьорското съсловие, че тирове на тези фирми са били засичани по пътищата на България с фалшиви регистрационни номера, тъй като превозните средства честно били неизправни и спирани от движение от контролните органи.
Наетите да шофират хора били експлоатирани да седят зад волана много часове над работното им време и без сменници.