Тази година рекламодателите, особено тези, които са закъснели, може да платят и 2 милиона долара, за да рекламират по време на церемонията по връчването на Оскарите. От ABC, която предава събитието от години, са определили цени между между 1.65 млн. долара и 1.8 млн. долара за 30-секунден рекламен спот.
Цената е по-висока в сравнение с диапазона 1.6 млн. долара и 1.7 млн. долара за миналогодишната церемония. От ABC вече почти са продали всичките си реклами и с наближаването на церемонията от компанията изпробват дали закъснелите да си купят рекламно време ще платят до 2 млн. долара за 30 секунди реклама.<br /> <br /> Продажбите на дигитални реклами за сайта Oscars.com и за приложението на ABC, свързано с Оскарите, също се продават бързо .<br /> <br /> Рекламите през 2008 г. се продаваха за около 1.82 млн. долара, но през 2009 г. падна до около 1.3 млн. долара след рецесията. Рекламите поскъпнаха до около 1.5 млн. долара през 2010 г. и до 1.6-1.7 млн. долара през 2011 и 2012 г.<br /> <br /> Миналогодишната церемония по връчването на Оскарите беше гледана от 39.3 милиона зрители, или с 4% повече в сравнение с 2011 г.<br />