Д-р Дре описва сексоргиите си в сериал
Рапърът разказва преживелиците си в шест епизода на поредица, дело на "Apple"
Технологичният гигант "Apple" работи тайно по първия си тв онлайн сериал. Лентата носи работното заглавие "Vital Signs" ("Жизнени показатели"). Дейно участие в проекта взима рап легендата Д-р Дре. Музикантът, чието истинско име е Андре Йънг, е съосновател на компанията "Beats". "Apple" придоби дружеството през 2014-а година за безпрецедентната сума от 3 милиарда долара. "Beats" предлага слушалки за музика от висок клас заедно с абонаментна услуга, съобщи "Стандарт".
Д-р Дре е автор на идеята, главен герой и продуцент на "Жизнени показатели". По информация на американското списание "Hollywood Reporter" това е полуавтобиографичен сериен филм за рап изпълнителя и ще се състои от шест епизода. Всеки от тях ще бъде фокусиран върху различни емоции, разказващи за Д-р Дре и неговите битие и кариера. В сериала ще участват още Сам Рокуел ("Пътеводител на галактическия стопаджия", "Железният човек 2", "Каубои и извънземни") и Мо МакКрей. Продължителността на сериите е от по 30 минути. Сигурно е, че няма да са в комедийния жанр. Според редица американски медии секссцените няма да са табу. Съпругата на Д-р Дре - Никол Йънг, дори присъства на заснемането на вакханалия - за да е наясно с "щуротиите". Пол Хънтър, който е работил по музикалните клипове на най-известните изпълнители, е режисьор на лентата, а сценарист е Робърт Мюник ("Империя").<br /> <br /> За Андре Йънг киното не е чужда материя. Той е бил изпълнителен продуцент на блокбъстъра на "Universal" за 2015-а година "Straight Outta Compton". Биографичната рап драма за групата "N.W.A." събра общо 200 милиона долара приходи в световен мащаб. Успехите на изпълнителя не приключват до тук. Неотдавна Дре издаде първия си албум от 15 години насам. Тавата "Compton" е продадена в повече от 502 хиляди копия в Америка за първите 6 месеца от реализацията си.<br /> С разпространението на сериала ще се занимава Apple Music. През декември миналата година Тейлър Суифт пусна своя концертен филм The 1989 World Tour изключително за разпространение в Apple Music. В момента услугата има 11 милиона абонати. Технологичната компания още от края на 2015-а води преговори с американски киностудиа за заснемане на ексклузивна видеопродукция за абонатите на "iTunes".<br /> <br /> Търсенето на партньори в Холивуд е възложено на Еди Кю, старши вицепрезидент по Интернет продажбите и софтуер в "Apple". Има няколко причини, поради които гигантът иска да се включи в бизнеса с ексклузивно развлекателно съдържание за онлайн кино като Netflix или HBO. Първата и най-важната - за да удовлетвори любопитството на онези, които очакват нови продукти. По този начин "Apple" се опитва да увеличи продажбите на приставката Apple TV. Освен това пускането на собствена видеоуслуга с уникално съдържание би спомогнало за ръста на котировките на компанията, които през последните 3 месеца показват тенденция за снижаване./БЛИЦ<br /> <br /> <br /> <br /> <br /> <br /> <br /> <br />