Диляна Попова разказа какво трябва да направи един мъж, за да я впечатли

Диляна Попова участва в най-новия български филм „Секс академия - мъже”. Тя гостува в предаването „120 минути”. Според мъжете има универсален подход, който могат да използват спрямо жените. Има похвати, заучени реплики, които според тях работят и жените се връзват на това, каза актрисата.

На въпроса има кои са забранените реплики, които един мъж не трябва да използва, когато иска да заговори непозната жена, Диляна Попова разкри, че това са 90% от репликите, които ще чуем във филма.

Като фрази, които при нея не работят, тя даде за пример: „Много си красива”, или някаква шегичка, която да я провокира.

Обясни, че никога не е обичала класическите свалки или класиката в романтиката, а я привличат по-креативни хора, които имат по-различен подход.

„Жените са много по-романтични, те обичат да чуват хубави неща за себе си, да им се правят комплименти. Понякога обичат да бъдат лъгани, обичат да вярват и мисля, че мъжете се възползват над това. Над една определена възраст, на 30 мъжете започват да стават по-зрели.

Според Диляна Попова узряването при жените идва по-рано.

Като майка на двегодишния Борил каза, че разчита повече на усещане, задава много въпроси, има добър педиатър, който е на разположение 24 часа в денонощието и това много я успокоява.

Не рови непрекъснато, не прави стандартни неща, които всички казват, че трябва да се случват. Следи индивидуалността на сина си, опитва да го наблюдава и да прави това, което му е необходимо.

Избрала е Занзибар за почивка, защото обожава Африка. По думите й това е магично място, където всичко е различно – светлината, хората.

Избрали са си къмпинг по средата на селото и при всяко излизане са виждали как живеят местните, вписваш се в техния начин на живот, усещаш тяхната култура и техните разбирания.

На финала на разговора Диляна Попова призова да хората да бъдат по-толерантни, да обръщат повече внимание на връзката си, на партньора си и да се грижат за отношенията си.

„Това, което ми прави впечатление е, че сме станали като американците по някакъв начин. Ние сме общество на бързата консумация и това много лесно изхабява нещата”.