София, България
13 Окт. 2015, 01:25
18054 прочита
0 коментара
„България е мястото!“, казва Силвестър Сталоун в новия рекламен клип на страната ни. Той заедно с още пет световни кинозвезди са героите, които рекламират страната ни в нов рекламен клип. Видеото е продукт на „Nu Boyana Film Studios“ и днес министърът на туризма Николина Ангелкова съобщи, че по силата на споразумение за партньорство то може да бъде използвано безвъзмездно за популяризиране на възможностите за туризъм в страната ни.
В предаването "Часът на Милен Цветков" по Нова телевизия гостите - режисьорът Стилиян Иванов, историкът Христо Буковски и криейтив директорът на рекламна агенция Георги Цеков коментираха дали е сполучлива тази реклама за България.<br />
<br />
Всички те се обединиха в мнението, че рекламният клип не показва индивидуалните и самобитни красоти на страната ни. Според тях кадрите не могат да бъдат в никакъв случай реклама на България, той е направен само за да обслужва представителите на киноиндустрията, желаещите да снимат у нас. Постави се въпросът какъв всъщност трябва да е критерият, за да се използва логото на родината ни.<br />
<br />
Водещият Милен Цветков изказа мнението си, че в първите секунди клипът като че ли е свързан с България, но след това всичко се променя, когато започва да се обяснява какви филми могат да се снимат в страната ни. Така според него видеото е свързано не с развитието на туризма, а с привличането на кинобизнеса.<br />
<br />
Гостите особено остро поставиха въпроса и за избора на забележителностите, които трябваше да бъдат показани в клипа, за да изпълнява целта да покаже както красотата, така и забележителната ни история като народ.<br />
<br />
<em><strong>Автор: БЛИЦ </strong></em>
0 Коментара: