Половината от мобилните камери, които дебнат шофьорите за превишена скорост от патрулките на КАТ у нас, в момента са на ремонт. За 16 месеца над 70 от общо 148 подвижни радара, които дебнат за джигити, са се развалили.
В началото на 2015 година договорът с фирмата, която се грижи за изправността на устройствата, изтече, съобщава вестник &ldquo;Телеграф&rdquo;. Развалените камери събираха прах в сградата на националната полиция, докато договорът се поднови. <br /> <br /> За да се справят с проблема, преди всичките &bdquo;подвижни очи&rdquo; на КАТ да се развалят, от Министерството на вътрешните работи задействаха миналата есен обществена поръчка за избор на фирма, която да започне да ремонтира устройствата. &bdquo;Вече имаме договор с дружество и ремонтите започнаха&rdquo;, заявиха от &bdquo;Пътна полиция&rdquo;. Очаква се в началото на летния сезон 148-те камери да работят без проблем и да дебнат за превишена скорост от всички краища на страната. <br /> <br /> В момента заради проблема в Пловдив няма мобилни уреди, с които да се следи дали колите се движат прекалено бързо. В София пък нямат нито един радар с инфрачервена камера, който да улавя бързаците на пътя в тъмната част на денонощието. Извън строя в страната има само мобилни устройства, а всичките 25 стационарни уреда снимат нарушителите без грешка. За превишена средна скорост пък се следи на магистрала &bdquo;Люлин&rdquo;. Двете жълти на цвят &bdquo;очи&rdquo; са монтирани преди и след третия тунел в посока от София към Перник. Те снимат между 100 и 150 коли на ден. Радарът преди Орлов мост в София не засича нарушители от няколко месеца. <br /> &nbsp;