Служителка в хотел, която работи на рецепция повече от 4 години, разкрива много от подробностите в рботата си, за които посетителите дори не се замислят.

Задълженията ѝ включват много повече от това да настани гостите и да им даде карта-ключ. Тя трябва да ги накара да поискат да се върнат пак.

Tя споделя и своите наблюдения върху гостите, идващи в евтиния и непретенциозен хотел, в който тя работи, както и някои забавни случки, на които е ставала свидетел.

„За четири години съм определила четири типа туристи“, посочва рецепционистката.

„Разбира се, най-мили са чужденците. Те дават бакшиш (макар и не често) и камериерките казват същото за тях. Но ние се опитваме да се отнасяме с всички гости еднакво", обяснява тя.

Какви ги вършат клиентите, които пристигат с любовници, и на какви пикантни случки се е натъквала служителката - вижте на pochivka.blitz.bg!