2 420 000 зрители са гледали първия епизод на реалити формата Биг Брадър Фемили, излъчен на 22 март по Нова телевизия, съобщиха от медиата.
Предаването е с пазарен дял 37,7% сред най-активната аудитория на възраст 18-49 и 31,4% сред аудиторията 4+ в национален мащаб. <br /> <br /> В различните пояси предаването Биг брадър Фемили е постигнало следните резултати &ndash; 38,6% пазарен дял срещу предаването &bdquo;България търси талант&rdquo;- 35,8%, излъчено по БТВ и 46% пазарен дял, срещу БТВ Новините &ndash; 29,4%, за аудиторията на възраст 18-49.<br /> <br /> 44,5% е пазарният дял на Биг Брадър Фемили сред аудиторията на възраст между 18-49 години за София, срещу 28,7% среден пазарен дял за същия времеви интервал на БТВ. /БЛИЦ<br />