Нова телевизия и bTV пак се счепкаха за рейтинги. В нощта на финалите на "Биг брадър ол старс" и "Сървайвър: Камбоджа" и двете медии се обявиха за победители. Според данните на ГАРБ в решаващия момент "Сървайвър" е бил гледан от 1 500 000 души, а според "Медиарисърч" "Биг брадър" е бил гледан от 31.3 % от зрителите в активна възраст.
Ето какво пишат от двете телевизии.<br /> <br /> <u>bTV:</u><br /> Драматичните събития и резултатите от гласуването проследиха близо 1 200 000 зрители. В пика на зрителския интерес риалитито е гледано от почти 1 500 000 души. Аудиторният дял на финалния епизод е близо два пъти по-висок от този на риалити шоуто по Нова ТВ, излъчено в същия часови интервал. Survivor Камбоджа убедително печели битката за зрителското внимание, като най-висок резултат постига сред младите зрители на възраст 18-34 &ndash; 46.3% аудиторен дял, което е два пъти по-висок резултат от Нова телевизия. <br /> Сред възрастовата група 18-49 &quot;Survivor: Камбоджа&quot; е с 41 % аудиторен дял срещу 25,1 на Нова телевизия. <br /> <br /> <u>Нова телевизия: </u><br /> Грандиозният финал на Big Brother All Stars през изминалата вечер събра 31.3 % от зрителите в активна възраст (18-49 г.) пред малкия екран. По данни на независимата международна пийпълметрична агенция Nielsen (Mediaresearch), Нова е най-гледаният телевизионен канал в слота на предаването, като в същото време втората телевизия в класацията отчита дял от 26,5%.<br /> <br /> Тази година форматът Big Brother празнува 10 години в българския телевизионен ефир. За тези десет години в ефира на Нова бяха излъчени пет сезона на Big Brother, един от които семеен, шест сезона на VIP Brother и три сезона All Stars. Третият сезон на Big Brother All Stars, чийто финал беше вчера, отчита рекордно висок дял от зрителската аудитория &ndash; средно 30% за целия сезон, което е чувствително повече от предходните две издания. <br /> <br /> Освен рекордната стойност за третото издание на Big Brother All Stars, ВИП Brother &bdquo;Образцов дом&rdquo; е най-гледаният VIP сезон за последните три години. Излъчените от 20.00 ч. епизоди тази година привличат средно 31% от телевизионната аудитория (18-49 г.). Второто по зрителски интерес риалити за тази есен &ndash; Survivor, отчита значително по-нисък дял от зрителската аудитория &ndash; средно 23%, спрямо двата поредни сезона на Big Brother излъчени през есенния телевизионен сезон.<br /> <br />